Вівторок
29.04.2014
Передчуваючи новий туристичний сезон, саме час подумати про розвиток власного агентства
 

У рамках Road Show «Let`s Go SUMMER» Join UP! запускає акцію по входу до франчайзингової мережі «Відкрий агентство заново!» для тих, хто вже працює з ними або тільки планує працювати. Робота під крилом Join UP! - це нові можливості, ефективний маркетинг, ексклюзивні цінові пропозиції та акції для клієнтів, професійні знання, і спілкування з колегами з понад 70 агентств по всій території України.
 

«Тим, хто допомагає розвиватися нам, і кому допомагаємо розвиватися ми, ми пропонуємо розвиватися разом, під одним ім'ям. Під ім'ям, яке стало синонімом доступних цін на самий екзотичний відпочинок, професійний і ефективний маркетинг, що розвиває бізнес, приводить нових клієнтів і приносить продажі», - коментує керівник відділу франчайзингу мережі «Join UP! Турагенція» Наталія Контемир. Є речі, які може дозволити собі тільки великий гравець - національні рекламні кампанії, бізнес консультанти і тренери, ретельно продумані активності для залучення клієнтів - все те, що виводить бізнес на новий рівень, робить його більш якісним, ефективним і конкурентоспроможним. І, цими речами компанія готова ділитися з агентствами, які готові приєднатися до мережі «Join UP! Турагенція».

Відзначимо, що акційні умови діють до 29 серпня нинішнього року. За умовами акції кожне нове агентство отримає в подарунок туристичну путівку від оператора для розіграшу серед туристів, запрошених на відкриття агентства.
 


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію