25.04.2014

Іноземні франчайзери втрачають інтерес до Росії?

Закордонні франчайзингові компанії остерігаються просувати свої продукти на російському ринку.

Згідно з даними консалтингових фірм Knight Frank, Cushman & Wakefield і CBRE, іноземні рітейлери і ресторатори стали обережніше ставиться до російського ринку. У зв'язку з політичною ситуацією багато закордонних мереж магазинів і ресторанів, які планували відкриття своъх філіалыв у Росії, відмовилися від цих планів або зайняли позицію очікування.

Вирішення питання Фото бізнес-дискусія

Цього року на російському ринку могли з'явитися нові іноземні бренди, але тепер їх прихід під великим питанням. Приміром, в заявлені терміни не відкрилася американська мережа ресторанів Schlotzsky's, не з'явились магазини британської одежної Blue Inc, загальмував розвиток  рітейлеру з одягу Uniqlo.

У числі тих, хто підтвердив свої плани щодо виходу на російський ринок, залишилися магазини Disney Store, американські бари Hooters, британські House of Fraser, мережа дитячих товарів Prenatal, і дитячі тематичні парки мексиканської мережі KidZania, про що ми  писали раніше.

Finance.ua інформує, що за перший квартал 2014 р. із російської фінансової системи пішло близько 70 млрд доларів через дії відносно України. 

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Іноземні франчайзери втрачають інтерес до Росії?

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1166 коментарів, 277 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank