Вишукана Calzedonia Group на українському ринку

Вівторок
22.04.2014
Наприкінці квітня в київському ТРЦ «Караван» відкриються магазини італійських брендів Calzedonia та Intimissimi
 

Популярні італійські бренди входять до складу одного з найбільших виробників модної нижньої білизни та одягу для дому Calzedonia Group. У торговому центрі Києва асортимент буде представлений наступними товарними категоріями: лінія жіночої нижньої білизни на кожен день і вишукані комплекти, білизна для чоловіків, лінія дитячої білизни, весільна, парфюмерно-косметична продукція, панчішно-шкарпеткові вироби.

Компанія Calzedonia Group була заснована в 1986 році в передмісті Верони, в Валлезе ді Оппеано, з метою створити принципово новий спосіб продажу колготок і купальників для жінок, чоловіків і дітей завдяки франчайзинговій мережі. Сьогодні Calzedonia Group - це більш ніж 3000 магазинів в Італії, Австрії, Хорватії, Чехії, Франції, Греції, Болгарії, Мексики, Польщі, Португалії, Росії, Сербії, Словенії, Іспанії, Туреччини, Франції, Македонії, Чорногорії, Великобританії, Словаччині та Кіпрі.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності