15.04.2014

А «Поляна» все розростається!

Кожні пару місяців відкривається новий виномаркет, а в декількох магазинах компанія запустила новий проект

За останні пару років в Україні ринок спеціалізованого роздрібного продажу вина достатньо розширився, але мережа виномаркетів «Поляна» навіть у цих умовах залишається найбільшою національною мережею. Сьогодні вона налічує 38 спеціалізованих виномаркетів по всій Україні. Мережа не зупиняється в розвитку. Практично кожні пару місяців відкривається новий виномаркет, а також в декількох магазинах компанія запустила новий проект - FOOD-Поляна - магазин фермерських та екологічно - чистих продуктів. На сьогоднішній день мережа виномаркетів «Поляна» складається виключно з власних магазинів.

мережа виномаркетів «Поляна» Фото мережа виномаркетів «Поляна»

Для того, щоб досягти успіху в даному бізнесі, франчайзі повинен бути трохи сомельє, трохи підприємцем, але насамперед, він повинен любити вино.

«Ми не прагнемо зробити на цьому бізнес. Наша ідеологія полягає зовсім в іншому - ми розвиваємо особливу культуру в Україні, ми вчимо любити вино як живу істоту, розповідаємо про особливості того чи іншого сорту винограду. Це ціла наука. Для того, щоб стати франчайзі виномаркету «Поляна» в першу чергу необхідно любити і розуміти вино», - говорить Яна Роговенко, директор з маркетингу та реклами.

Для того, щоб досягти успіху в даному бізнесі, франчайзі повинен бути трохи сомельє, трохи підприємцем, але насамперед він повинен любити вино так, як його люблять в компанії. І розуміти всю глибину філософії та ідеології спеціалізованого роздробу, що спеціалізується на продажі вина та алкогольних напоїв. Адже «Поляна» пропонує покупцеві не просто пляшки, в яких налите вино, а саме істину, насолоду, найдавнішу культуру і неймовірну кількість смакових відтінків. У цьому і приховується головна особливість франшизи мережі виномаркетів «Поляна».

мережа виномаркетів «Поляна» 

Що стосується капіталу, тут все залежить від площі приміщення і його місця розташування. Партнеру, який по-справжньому закоханий у вино, компанія допоможе збалансовано і раціонально підійти до питання приміщення, розстановки обладнання, асортиментної матриці, навчання персоналу - все для того, щоб партнер відчував себе як риба у воді.

Сервіс, якість, задоволення потреб клієнта - щоденна місія компанії. Мережа виномаркетів «Поляна» відкрита для нових проектів і запрошує професіоналів в свій дім.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
А «Поляна» все розростається!

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank