15.04.2014

А «Поляна» все розростається!

Кожні пару місяців відкривається новий виномаркет, а в декількох магазинах компанія запустила новий проект

За останні пару років в Україні ринок спеціалізованого роздрібного продажу вина достатньо розширився, але мережа виномаркетів «Поляна» навіть у цих умовах залишається найбільшою національною мережею. Сьогодні вона налічує 38 спеціалізованих виномаркетів по всій Україні. Мережа не зупиняється в розвитку. Практично кожні пару місяців відкривається новий виномаркет, а також в декількох магазинах компанія запустила новий проект - FOOD-Поляна - магазин фермерських та екологічно - чистих продуктів. На сьогоднішній день мережа виномаркетів «Поляна» складається виключно з власних магазинів.

мережа виномаркетів «Поляна» Фото мережа виномаркетів «Поляна»

Для того, щоб досягти успіху в даному бізнесі, франчайзі повинен бути трохи сомельє, трохи підприємцем, але насамперед, він повинен любити вино.

«Ми не прагнемо зробити на цьому бізнес. Наша ідеологія полягає зовсім в іншому - ми розвиваємо особливу культуру в Україні, ми вчимо любити вино як живу істоту, розповідаємо про особливості того чи іншого сорту винограду. Це ціла наука. Для того, щоб стати франчайзі виномаркету «Поляна» в першу чергу необхідно любити і розуміти вино», - говорить Яна Роговенко, директор з маркетингу та реклами.

Для того, щоб досягти успіху в даному бізнесі, франчайзі повинен бути трохи сомельє, трохи підприємцем, але насамперед він повинен любити вино так, як його люблять в компанії. І розуміти всю глибину філософії та ідеології спеціалізованого роздробу, що спеціалізується на продажі вина та алкогольних напоїв. Адже «Поляна» пропонує покупцеві не просто пляшки, в яких налите вино, а саме істину, насолоду, найдавнішу культуру і неймовірну кількість смакових відтінків. У цьому і приховується головна особливість франшизи мережі виномаркетів «Поляна».

мережа виномаркетів «Поляна» 

Що стосується капіталу, тут все залежить від площі приміщення і його місця розташування. Партнеру, який по-справжньому закоханий у вино, компанія допоможе збалансовано і раціонально підійти до питання приміщення, розстановки обладнання, асортиментної матриці, навчання персоналу - все для того, щоб партнер відчував себе як риба у воді.

Сервіс, якість, задоволення потреб клієнта - щоденна місія компанії. Мережа виномаркетів «Поляна» відкрита для нових проектів і запрошує професіоналів в свій дім.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank