Понеділок
29.12.2008
В Росії МТС заключила франчайзинговий договір з торговельною мережею "Беталинк", після чого мережа перестала обслуговувати абонентів "Білайн"
 

У зв’язку із підписанням франчайзингового договору з МТС терміном на 3 роки, роздрібна торговельна мережа "Беталінк" з грудня 2008 року перестала приймати платежі абонентів "Білайн". Беталінк в односторонньому порядку розірвала співпрацю компаній по дилерським договорам.

Згідно домовленості з МТС, "Беталінк" переформується в монобрендову мережу МТС, і буде ексклюзивно продавати контракти оператора. При цьому із продажу будуть вилучені абонентські контракти інших операторів.

Білайн - головний конкурент МТС в Росії. Недавно компанія "ВымпелКом" (власник торгової марки "Білайн") придбала 49,9% акцій найбільшого російського мобільного ритейлера - "Евросеть" за 226 млн.дол., на які теж претендувала МТС.

При цьому всьому, "ВымпелКом" не зможе зробити аналогічного кроку по відношенню до МТС у своїх точках "Евросети", оскільки це йому заборонила Федеральна Антимонопольна служба (ФАС). Проте компанія зможе це зробити, якщо візьме під контроль мережу, що не буде мати обмежень від ФАС (в середині листопада під контроль Альфа-банку, що пов’язаний з "ВымпелКом" перейшла мережа Dixis (1146 точок разом з франчайзі). В свою чергу МТС зараз пробує домовитися про франчайзингове партнерство з мережею "Телефон.ру" (об’єднує більше 500 точок).

PR-директор МТС Олена Кохановська так пояснює ситуацію: "Нам вигідно, щоб в мережу приходило більше абонентів, які в майбутньому можуть стати клієнтами МТС". Аналітики в свою чергу вважають, що перехід "Беталінку" на монобрендових формат негативно вплине на продажі контрактів, тому-що люди люблять робити вибір, а якщо цей вибір їм не надають, вони ідуть його шукати в інших мережах.