Велика акція «Великої тарілки»

Понеділок
31.03.2014
У квітні мережа кафе-піцерій планує провести серію вечірок з безкоштовним входом для відвідувачів закладу
 

«Велика тарілка» - молода мережа кафе-піцерій, що відкрилася у 2009 році і представлена закладами у Львові. Принцип компанії – «Все починається з відвідувачів». Секрет успіху – у смачній фірмовій кухні, у виконанні стандартів високоякісного обслуговування, використання сучасного високоякісного технологічного обладнання та методик управління персоналом.

Зі слів Юрія Викалюка, власника торговельної марки «Велика тарілка», щоби показати повагу до  своїх клієнтів, у такий не простий економічний час для нашої країни, компанія втілює в життя різні акції. Наприклад: з'явилося пиво «Велика тарілка», яке одразу стало фішкою закладу. Воно подається з таранькою за ціною 29 грн. 300 мл. фрешу коштує 20 грн. У зв’язку з постом, при замовленні вегетеріанської їжі, додається салат в подарунок. Також з'явився новий різновид Мисливської піци, що тепер подається з соусом Пілатті та гірчицею.

Варто нагадати, що для франчайзі «Велика тарілка» пропонує одразу три формати франшизи: ресторація, арт-паб і DJ-бар. У власних закладах мережі відпрацьовані всі моделі роботи. Як тільки ситуація в країні стабілізується, то робота у франчайзинговому напрямку буде продовжуватись.  


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

популярне на форумі

Нова франшиза: Doshi Doshi

Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?

1 коментар
остання 01.08.2023
Формат TAKE AWAY для магазинов суши

Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...

1 коментар
остання 28.05.2021
Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015