27.03.2014

Франчайзинг у кінобізнесі

Київський кінотеатр «Жовтень», який був відкритий в 1931 році, почав свій розвиток по франчайзингу

У світовому прокаті простежується криза дорогих кінотеатрів, які ледве себе виправдовують. Що ж до України, то у нас інша ситуація: сьогодні ми маємо дуже мало кінозалів. «Перспективи щодо кінопрокату України позитивні, тому що у нас всього 420 залів. Наприклад, у розвинених європейських країнах - їх кількість в 3-4 рази більше, якщо брати показник у розрахунку на 100 тисяч жителів. Йдеться про кінотеатри з цифровим кінообладнанням стандарту DCP c опцією 3Д або без неї», - ділиться Людмила Горделадзе, директор ТОВ Кіноман ( ТМ Кінотеатр ЖОВТЕНЬ ) .

Зал кінотеатру Фото з інтернету

Вдкриття нового кінотеатру в Україні - справа перспективна та прибуткова

Франчайзинговий проект двозального кінотеатру під брендом «Жовтень», що передбачає інвестиції в $300 тис., може дати підприємцю $10 тис. щомісячного чистого доходу. На думку Людмили Горделадзе, про такий прибуток може йти мова, якщо правильно побудувати бізнес, а відкриття нового кінотеатру - справа дуже перспективна і прибуткова.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank