27.03.2014

Франчайзинг у кінобізнесі

Київський кінотеатр «Жовтень», який був відкритий в 1931 році, почав свій розвиток по франчайзингу

У світовому прокаті простежується криза дорогих кінотеатрів, які ледве себе виправдовують. Що ж до України, то у нас інша ситуація: сьогодні ми маємо дуже мало кінозалів. «Перспективи щодо кінопрокату України позитивні, тому що у нас всього 420 залів. Наприклад, у розвинених європейських країнах - їх кількість в 3-4 рази більше, якщо брати показник у розрахунку на 100 тисяч жителів. Йдеться про кінотеатри з цифровим кінообладнанням стандарту DCP c опцією 3Д або без неї», - ділиться Людмила Горделадзе, директор ТОВ Кіноман ( ТМ Кінотеатр ЖОВТЕНЬ ) .

Зал кінотеатру Фото з інтернету

Вдкриття нового кінотеатру в Україні - справа перспективна та прибуткова

Франчайзинговий проект двозального кінотеатру під брендом «Жовтень», що передбачає інвестиції в $300 тис., може дати підприємцю $10 тис. щомісячного чистого доходу. На думку Людмили Горделадзе, про такий прибуток може йти мова, якщо правильно побудувати бізнес, а відкриття нового кінотеатру - справа дуже перспективна і прибуткова.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Франчайзинг у кінобізнесі

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank