17.03.2014

Незважаючи на труднощі

Сьогодні ми розповімо про відкриття та досягнення компанії «Віденські булочки». Про те, як розвиваються сильні.

Нововведення в бекераї принесли свої перші і позитивні плоди. Всупереч складнощів розвитку сфери громадського харчування, що пов'язані з економіческінестабільной ситуацією в країні, поліпшення сервісу і асортименту в мережі бекерай вплинуло на рентабельність підприємства.

Фото: вітрина кафе Фото Витрина

«Віденські булочки» ввели пісне меню в якому більше 11 страв.

«Можу сказати, що результати позитивні. Ми ввели нову лінійку фірмових пирогів, які підвищили нашу маржинальність і лояльність до гостей. Розширили кухню, зробили її більш лояльною і доступною, врахували всі побажання наших гостей: від дітей-школярів до пенсіонерів, від вікової потреби до переваг у їжі. А також, ввели пісне меню в якому більше 11 страв, у тому числі і сендвічі», - говорить директор ТОВ « Віденські булочки» Надія Росинська.

Що стосується відкриттів нових бекерай, то і тут «Віденські булочки» не відстають. У вересні відкрився і успішно розвивається франчайзинговий бекерай в Харкові. Надія Росинская зазначила: «Проведений нами маркетинговий аналіз по локаціях бекерай показав, що основними нашими клієнтами є студенти, офісні співробітники та люди середнього віку. Оскільки Харків - місто студентів і бекерай знаходиться в зручному місці, можна припустити стрімкий розвиток».

У грудні була відкрита власна точка в Києві, поруч зі станцією метро Лівобережна. А 15 лютого ще одна франчайзингова точка в Києві, але вже в Оболонському районі, по вул.Вишгородська 45. Через місяць, франчайзі вже планує розвиватися далі, але детально про свої успіхи не розповідає, щоб не відлякати удачу. Важливо тільки одне - ризики виправдалися успішно. «Правда, сьогодні, переговори з потенційними франчайзі знаходяться на стадії переговорів, і підписаних договорів ще немає», - каже Надія Росинська.

Важливо відзначити, що ціни в закладах «Віденські булочки» залишилися на колишньому рівні, незважаючи на зміну цінової політики постачальників. Цим керівництво мережі прагне довести, що не форсує обставини і не поспішає заробити більше, а відноситься до своїх гостей з розумінням. «Адже у кожного свій гаманець і свої можливості», - робить акцент Надія Росинська. На сьогоднішній день у компанії «Віденські булочки» 12 франчайзингових бекерай: у Києві, Харкові, Донецьку, Сумах, Луганську, Ялті, Сімферополі та Бердянську. Власні бекерай франчайзера є тільки в столиці, всього їх 7. Незважаючи на геополітичні умови в нашій країні «Віденські булочки» рухаються далі і планують розвиток, як і власних бекерай так і з франчайзі. «Обернешся - два кроки попереду втратиш», - прокоментувала Надія Росинска.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Незважаючи на труднощі

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1168 коментарів, 281 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank