17.03.2014

Незважаючи на труднощі

Сьогодні ми розповімо про відкриття та досягнення компанії «Віденські булочки». Про те, як розвиваються сильні.

Нововведення в бекераї принесли свої перші і позитивні плоди. Всупереч складнощів розвитку сфери громадського харчування, що пов'язані з економіческінестабільной ситуацією в країні, поліпшення сервісу і асортименту в мережі бекерай вплинуло на рентабельність підприємства.

Фото: вітрина кафе Фото Витрина

«Віденські булочки» ввели пісне меню в якому більше 11 страв.

«Можу сказати, що результати позитивні. Ми ввели нову лінійку фірмових пирогів, які підвищили нашу маржинальність і лояльність до гостей. Розширили кухню, зробили її більш лояльною і доступною, врахували всі побажання наших гостей: від дітей-школярів до пенсіонерів, від вікової потреби до переваг у їжі. А також, ввели пісне меню в якому більше 11 страв, у тому числі і сендвічі», - говорить директор ТОВ « Віденські булочки» Надія Росинська.

Що стосується відкриттів нових бекерай, то і тут «Віденські булочки» не відстають. У вересні відкрився і успішно розвивається франчайзинговий бекерай в Харкові. Надія Росинская зазначила: «Проведений нами маркетинговий аналіз по локаціях бекерай показав, що основними нашими клієнтами є студенти, офісні співробітники та люди середнього віку. Оскільки Харків - місто студентів і бекерай знаходиться в зручному місці, можна припустити стрімкий розвиток».

У грудні була відкрита власна точка в Києві, поруч зі станцією метро Лівобережна. А 15 лютого ще одна франчайзингова точка в Києві, але вже в Оболонському районі, по вул.Вишгородська 45. Через місяць, франчайзі вже планує розвиватися далі, але детально про свої успіхи не розповідає, щоб не відлякати удачу. Важливо тільки одне - ризики виправдалися успішно. «Правда, сьогодні, переговори з потенційними франчайзі знаходяться на стадії переговорів, і підписаних договорів ще немає», - каже Надія Росинська.

Важливо відзначити, що ціни в закладах «Віденські булочки» залишилися на колишньому рівні, незважаючи на зміну цінової політики постачальників. Цим керівництво мережі прагне довести, що не форсує обставини і не поспішає заробити більше, а відноситься до своїх гостей з розумінням. «Адже у кожного свій гаманець і свої можливості», - робить акцент Надія Росинська. На сьогоднішній день у компанії «Віденські булочки» 12 франчайзингових бекерай: у Києві, Харкові, Донецьку, Сумах, Луганську, Ялті, Сімферополі та Бердянську. Власні бекерай франчайзера є тільки в столиці, всього їх 7. Незважаючи на геополітичні умови в нашій країні «Віденські булочки» рухаються далі і планують розвиток, як і власних бекерай так і з франчайзі. «Обернешся - два кроки попереду втратиш», - прокоментувала Надія Росинска.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank