Forbes відкличе українську франшизу-ліцензію

Четвер
13.03.2014
Американський видавничий дім Forbes направив в компанію UMH Group повідомлення про намір відкликати у неї франшизу-ліцензію на видання української версії журналу Forbes
 

Про це ще 8 березня повідомив BuzzFeed з посиланням на представника Видавничого Дому Forbes (ВД). За даними видання, ВД вирішив покинути Мігель Форбс, член сім'ї Форбсів, який раніше схвалив передачу ліцензії на видання новому власнику - міліардеру Сергію Курченко, який мав тісні зв'язки з колишнім президентом України Віктором Януковичем.

Курченко виявився у списку осіб, проти яких Європейський союз ввів санкції у зв'язку з подіями у Україні (звинувачення у корупції). Водночас співрозмовник видання підкреслив, що рішення Мігеля Форбса було прийнято ще наприкінці 2013 р. і не пов'язане з українськими подіями. У розпорядженні Hubs опинився лист юриста Forbes Media LLC Марії Рози Картолано одному з топ-менеджерів ВЕТЕК Олександру Динник. У ньому Картолано повідомляє про припинення міжнародного видавничого договору між Forbes Media LLC і United Media Holding NV.

Нагадаємо, що київський медіахолдинг UMH Group, до якого входить Forbes, Курченко придбав у його власника і топ-менеджера Бориса Ложкіна влітку 2013 року. Зміна власника в UMH супроводжувалася гучним скандалом в українському Forbes: через незгоду з політикою нових власників звільнився головний редактор видання. Згодом з журналу пішли 13 журналістів, заявивши про цензуру. Головний редактор журналу Михайло Котов назвав причиною звільнення невдоволення об'єднанням в одну редакцію журналістів, які працювали над сайтом і паперовою версією журналу.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію