RALF RINGER поза часом і поза обставинами!

Вівторок
11.03.2014
Взуттєвий бренд RALF RINGER успішно продається в Росії та інших країнах уже понад 19 років, а тепер планує завоювати українську столицю.
 

15 березня в ТЦ «Dream Town» відкриється перший монобрендовий магазин RALF RINGER в Києві загальною площею 90 м ², про це повідомив офіційний дистриб'ютор RALF RINGER в Україні Олексій Сивак. Франчайзер довгий час шукав партнера в Києві, але безуспішно. Можливо, причина пов'язана з складною економічною ситуацією в країні. Тому точка RALF RINGER в ТЦ «Dream Town» - це власний магазин франчайзера. Тим більше, RALF RINGER вже давно зарекомендував себе в Маріуполі, Харкові та Дніпропетровську. У майбутньому магазин планують відкрити і в Житомирі. Площа торгових точок у цих містах варіюється від 60 до 70 м².

Варто відзначити, що минулого року, компанія успішно вийшла на європейський ринок. Восени 2013 року відкрився перший монобрендовий магазин RALF RINGER в третьому за величиною австрійському місті Лінц. У перші два місяці було продано майже 400 пар взуття - за відсутності знання марки в місті на 250 тис. жителів.

«Наша продукція затребувана і користується попитом, тому що ми володіємо відомим брендом і лояльними покупцями, маємо власне виробництво в Росії, де можемо постійно контролювати якість продукції, ми компанія повного циклу у взуттєвому бізнесі, це робить нас менш чутливими до ринкових коливань. Також, фабрики RALF RINGER укомплектовані сучасним обладнанням, а на місцях працюють висококласні фахівці. З російських виробників головна гармата, яка стріляє - це RALF RINGER», - коментує Олексій Сівак.

Важливо зазначити, що в Україні взуттєвий бренд відноситься до цінового сегменту середній плюс, а в Росії взуття займає середню категорію.

Приблизна вартість інвестицій для України становить 85 тис. у.о., для регіонів - 50 тис. у.о., а в Києві вартість вище - 130-150 тис. у.о. Для відкриття магазину в Австрії потрібно 250 тис. євро, в Росії - у середньому 4 - 5 млн. руб. Сума залежить від розмірів самого магазину, кількості потенційних покупців і, відповідно, від масштабності міста. Що стосужться площі, то в Росії вона - 50 - 60м², а в Австрії близько 70м².


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Якість обслуговування - ключ до успіху /20.01.2010

Стандарти обслуговування допомагають уникнути помилок, зберегти та примножити кількість Ваших клієнтів

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти