Ще більше партнерських банківських відділень

Середа
24.12.2008
У Польщі фінансова криза змушує банки зменшувати інвестиції в розвиток власних відділень. Тепер акцент робиться на відкриття партнерських
 

Польща - приклад країни, де партнерська (франчайзингова) форма співпраці у банківському секторі є дуже добре розвиненою. На сьогодні за партнерською схемою розвиваються 15 польських банків (всього на ринку обслуговування приватних клієнтів працює 30 банків), які на кінець 2008 року об'єднували близько 3500 партнерських банківських відділень.

Хоча сьогодні багато польських (та й українських) банків не хочуть про це голосно розмовляти, але гальмування розвитку мережі відділень є фактом. Більшість банків "заморожує" розвиток мережі або відтерміновує його в часі.

Як вважає директор з розвитку франчайзингу польського банку BZ WBK Каміл Політковський, в цій ситуації значно зростає роль франчайзингових відділень (в BZ WBK їх кількість має зрости з 60 до 300). Подібні плани й в інших банків. Банкіри не приховують, що причиною є брак коштів на відкриття власних відділень.

Партнерська схема співпраці у банківській сфері почала розвиватися у Польщі ще на початку 60-х років банком PKO Bank Polski (акціонер українського Кредобанку). Ця система співпраці себе виправдала, і починаючи з 2002 року у франчайзинг пішли й інші польські банки.

На графіку PKO Bank Polski не вказаний, тому-що починаючи з 2002 року зменшує кількість агенцій (у 2002 році - 4200, на сьогодні - близько 2200).

Серед партнерів також росте кількість так званих - мультифранчайзі - партнерів, що мають більш ніж одне відділення того самого банку. Сьогодні кількість таких мультифранчайзі - близько 500, - цей тренд стосується всього ринку франчайзингу.

Польські банки мають різні стратегії розвитку своїх партнерських мереж. Деякі пропонують франчайзі інвестувати у партнерське банківське відділення великої площі, у престижному місці, яке нічим не буде відрізнятися від власного відділення банку (стратегія ING Bank, Dominet Bank), але й інвестиції у таке відділення відповідні.

Друга група - це відділення середньої площі із середньою квотою інвестицій (Eurobank, Getin Bank, GE Money Bank). Третя група - невеличкі банківські агенції, часто кіоскового типу (PKO BP, Monetia), що потребують мінімальної інвестиції і розміщуються зазвичай у невеликих містах.

Так що польському підприємцю справді є з чого вибирати.


популярне на форумі

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план

Доброго дня!Чудово,що маєте бажання створити власну справу.В клінінговій індустрії питання...

2 коментар
остання 10.10.2020
Открытие СТО. Бизнес-план

Кредитор? Вам потрібна термінова позика чи бізнес-позика? Ти будешвідмовлено в отриманні позики...

3 коментар
остання 20.11.2017
Открытие СТО. Бизнес-план

Раскрутка, PR, брендинг, узнаваемость ТМ - дело маркетологов, а мастер должен заниматься своим...

3 коментар
остання 10.03.2017
BVS-Rabota: працевлаштування по франчайзингу

Вимоги до приміщення для філіала

1 коментар
остання 25.11.2016
LEGO по-франчайзингу

Я хочу получать комментарии по этой теме на e-mail

1 коментар
остання 16.08.2016
Открытие СТО. Бизнес-план

На рахунок зарплата майстру 30% від заказу. Це дуже мало як для майстра. Якщо дійсно хороший...

3 коментар
остання 15.07.2016
Работа за границей - возможность выжить?

Мне интересно, насколько реально перевестись в зарубежное отделение компании, если есть...

2 коментар
остання 21.05.2016
Ринок бутильованої води зростає

Лично я стараюсь употребить дневную норму воды. Чаще всего покупаю уже розлтую в бутыли воду, но...

2 коментар
остання 21.05.2016