Понеділок
10.03.2014
Компанія призупиняла франчайзинг для оптимізації вже існуючих домовленостей і повідомляє про свої досягнення.
 

У жовтні минулого року «Кажан» на час зупинив продаж франшизи, щоб налагодити і вибудувати відносини з уже наявними франчайзі. І вже в березні нинішнього року керівництво організації повідомило про свою готовність відновити пошук потенційних партнерів. Також, представники компанії оприлюднили і результати діяльності «Кажан» за останні кілька місяців.

Важливо відзначити, що набір франчайзі почався на нових умовах.

«Перед запуском набору, нами була проведена дуже серйозна робота. Нарощування потужностей, введення нової продукції, створення нових напрямків виробів, розробка нового торгового обладнання, створення брендбуку і мерчбука, розробка мерчендайзингових моделі та багато іншого», - розповідає голова відділу маркетингу компанії «Кажан», Роман Шамшорік.

Сьогодні, мінімальний об'єм приміщення торгової точки - 4 м2, а максимальний - 12 м2. Такі розміри в компанії нині вважають найкращими.За період оптимізації компанія «Кажан» багато чого досягла, на протязі 3- х місяців було запущено більше 5-ти нових колекцій (Classic, Travel, нові обкладинки, нові сумки і London Style).

«Ми повинні йти в ногу з часом і все для цього робимо. Ми постійно проводимо аналітику наших товарів, їх рентабельність, конкурентоспроможність на ринку. Ми хочемо створити ідеальний товар», - акцентує Роман Шамшорік.

В даний час, менеджери компанії «Кажан» підтримують постійний зв'язок з франчайзі. Часто проводяться опитування щодо якості продукції, якості сервісу.Особливе значення компанія приділяє франчайзі стосовно введення чогось нового і корисного для всіх сторін.

«Після першого набору франчайзі ми зіткнулися з проблемою, що багато людей просто не мають ні найменшого поняття про роздрібну торгівлю, та й про бізнес в цілому. Саме це і стало причиною їх паніки. З ними довелося повозитися. Тепер же ми більш орієнтовані на людей, які мали справу з бізнесом, або мають, але хочуть його урізноманітнити. Адже від бізнес навичок залежить дохід і подальший розвиток», - говорить Роман Шамшорік.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Якість обслуговування - ключ до успіху /20.01.2010

Стандарти обслуговування допомагають уникнути помилок, зберегти та примножити кількість Ваших клієнтів

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

популярне на форумі

DeSheli - осторожно, мошенники!

У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....

22 коментар
остання 17.08.2016
DeSheli - осторожно, мошенники!

09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена  встретила любезно, провела первый...

22 коментар
остання 09.07.2015
DeSheli - осторожно, мошенники!

Не слушайте откровенно негативные отзывы! Это все недоброжелатели. Убедилась на собственном...

22 коментар
остання 30.04.2015
DeSheli - осторожно, мошенники!

        Читала отзывы на многих сайтах. Удивляет мнение людей, которые пишут про кредиты и  чуть ли...

22 коментар
остання 27.01.2014
DeSheli - осторожно, мошенники!

         Пользуюсь продукцией данной фирмы уже третий месяц! Хочу сказать, что очень довольна!...

22 коментар
остання 11.01.2014
DeSheli - осторожно, мошенники!

Девочки, я прочитала все «Дешели отзывы» и вот, что думаю по этому поводу. У вас всех...

22 коментар
остання 08.12.2013
DeSheli - осторожно, мошенники!

Дороговато, но того стоит. По своему опыту хочу сказать, что уж совсем дешевые средства покупать...

22 коментар
остання 29.10.2013
Экспетро! - новый формат ярких магазинов от ТМ Экспедиция

Добрый день, \"Экспетро\"! Какие условия франшизы? Интересуюсь для столицы Казахстана г.Астана....

1 коментар
остання 13.02.2013