Понеділок
03.03.2014
У Дніпропетровську відкрився новий магазин Ti Amo. Це вже третя точка мережі в Україні і одночасно перша власна точка франчайзера.
 

21 лютого Дніпропетровську відкрилась точка фірмового взуття TI AMO. Знаходиться вона в торговельному центрі на головному проспекті міста. У магазині представлений різноманітний асортимент взуття популярних торгових марок: Giorgio Vasari і Vasari Trend.

Не забуває Ti Amo і про своїх франчайзі. Комерційний директор компанії Sico Fusion Наталія Зайцева, говорить:

«Для покращення асортименту франчайзингових точок ми розробили додаткову колекцію італійських сумок, додали італійські ремені, жіночі шарфи і збільшили лінійку європейських брендів».

Важливо відзначити, що на сьогоднішній день, компанія розглядає торгові площі в Сімферополі та Харкові. TI AMO мав з'явитися і в Запоріжжі, але у зв'язку з відсутністю відповідного приміщення, відкриття відкладається.

«Зараз в Запоріжжі будують новий торговельний центр, і можливо ми відкриємося там»,- акцентує Наталія Зайцева.

Бренд Ti Amo зареєстрований в Україні для розвитку мультибрендової мережі. Оптимальна площа магазину складає 100 - 110 м2, в маленьких містах вона може бути меншою. Наприклад, для м. Умань достатньо і 57 м2.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Якість обслуговування - ключ до успіху /20.01.2010

Стандарти обслуговування допомагають уникнути помилок, зберегти та примножити кількість Ваших клієнтів

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти