БІЛЮКС збирається в США

Субота
01.03.2014
Компанія «Білюкс» відкрила вже 9 франчайзингових точок на території України.
 

Нещодавно компанія відкрила торгові приміщення в Житомирі, Івано- Франківську та Вінниці, а зараз вже розглядає пропозиції з Луганська і шукає шляхи розвитку в США, про це розповів директор компанії "Билюкс" Олег Литвинов.

Франчайзі Івано-Франківська та Вінниці, за короткий час досягли належних результатів і виконали всі планові роботи.

Житомирське відділення не вийшло на свої показники. Олег Литвинов пояснює цю ситуацію тим, що партнер відступає від запропонованої системи і вносить свої корективи в розвиток бізнесу.

Успішним виявився досвід співпраці з країнами Європи. Філія в Румунії презентувала відмінні результати, в порівнянні з попереднім сезоном збут збільшився в 10 разів.

«Білюкс» продовжує шукати франчайзі в інших регіонах України та за кордоном.

"Для того, щоб розпочати співпрацю з організацією потрібно добре орієнтуватися на ринку, аналізувати його і вміти виявляти потреби людей в заощадженні на опаленні», - акцентує Олег Литвинов.

У подальших планах «Білюкс» розширення мережі на території України і розвиток бізнесу в США, вже зараз компанія відкриває новий сайт і розглядає варіанти відкриття фірми.

Сума інвестування в «Білюкс» стартує з 3000 дол


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності