Прогрес «2 + 2 Математична школа»

Субота
15.02.2014
За короткий час існування в Україні «2 + 2» відкрила вже другу школу та підписала угоду з майстер-франчайзі в Казахстані.
 
Нещодавно в Харкові відкрився новий центр навчання математики «2 + 2». Заклад лише починає роботу, а керівництво вже рухається вперед і в березні готує відкриття філії в Казахстані.

Передумовою такого стрімкого розвитку є відсутність бажаючих завойовувати ринок освіти, що підтвердила і перший український франчайзі компанії, Юлія Нехай ( лінк на попередню статтю ):

«Математичні приватні школи – ще й досі досить вільна ніша, прямих конкурентів у нас небагато. Ми надаємо хороші умови і атмосферу для навчання, які не зрівняти із заняттями на дому».

Факт стрімкого розвитку школи «2 + 2» у Дніпропетровську підтверджує думку Юлії Нехай. Лише за півроку організація встигла завоювати постійних клієнтів. А це говорить про те, що міста України потребують в подібного роду закладах і «2 + 2» стала однією з перших в цьому сегменті.

Українські школи «2 + 2» мало відрізняються від польських, підтримується стилістика і спосіб ведення бізнесу. Використовується маркетингова стратегія, розроблена Мартіном Крушински, засновником школи «2 + 2» у Польщі і навіть збірник завдань «2 + 2», який був складений польськими математиками спеціально для мережі математичних шкіл «2 + 2».


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Якість обслуговування - ключ до успіху /20.01.2010

Стандарти обслуговування допомагають уникнути помилок, зберегти та примножити кількість Ваших клієнтів

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти