Прогрес «2 + 2 Математична школа»

Субота
15.02.2014
За короткий час існування в Україні «2 + 2» відкрила вже другу школу та підписала угоду з майстер-франчайзі в Казахстані.
 

Нещодавно в Харкові відкрився новий центр навчання математики «2 + 2». Заклад лише починає роботу, а керівництво вже рухається вперед і в березні готує відкриття філії в Казахстані.

Передумовою такого стрімкого розвитку є відсутність бажаючих завойовувати ринок освіти, що підтвердила і перший український франчайзі компанії, Юлія Нехай ( лінк на попередню статтю ):

«Математичні приватні школи – ще й досі досить вільна ніша, прямих конкурентів у нас небагато. Ми надаємо хороші умови і атмосферу для навчання, які не зрівняти із заняттями на дому».

Факт стрімкого розвитку школи «2 + 2» у Дніпропетровську підтверджує думку Юлії Нехай. Лише за півроку організація встигла завоювати постійних клієнтів. А це говорить про те, що міста України потребують в подібного роду закладах і «2 + 2» стала однією з перших в цьому сегменті.

Українські школи «2 + 2» мало відрізняються від польських, підтримується стилістика і спосіб ведення бізнесу. Використовується маркетингова стратегія, розроблена Мартіном Крушински, засновником школи «2 + 2» у Польщі і навіть збірник завдань «2 + 2», який був складений польськими математиками спеціально для мережі математичних шкіл «2 + 2».


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності