04.02.2014

«Теремок» крокує до Нью-Йорку

Мережа млинцевих готується підкорити Захід традиційним російським блюдом.

Михайло Гончаров створив компанію "Теремок - Русские блины" у 1998 році. Сам склав перший бізнес-план, організував і розмножив анкету, за допомогою якої співробітники опитували народ по всій Москві. Так був вивчений московський ринок: без великих витрат, з мінімальною кількістю людей, проте з величезним завзяттям досягти успіху. Дуже смачні млинці з різними начинками, неоросійський дизайн кіосків, цікаве звернення «Сударь!» від продавців до клієнтів - все це дуже швидко завоювало любов москвичів до нового бізнесу. З 12 людей у штаті і трьох пересувних кіосків мережа зросла до 166 точок по Росії. А вже в 2014 році, як свідчить РБК daily, компанія планує вихід на ринок Нью-Йорку.

теремок Фото з мережі Інтернет

Сьогодні "Теремок" об’єднує це не тільки вуличні кіоски, але й ресторани з широким вибором страв.

На даний момент Михайло Гончаров готується реєструвати компанію в США, переводить стандарти і рецептуру на англійську мову, підбирає на місці обладнання та інгредієнти. Стартує «Теремок» в Америці з двох точок. Залежно від результатів їх роботи буде ухвалено рішення про подальший розвиток мережі на новому ринку. Одна з головних проблем, з якою доведеться зіткнутися компанії в США - недостатнє знайомство нью-йоркців з традиційною російською кухнею, вважають експерти. Це може сказатися на низькому попиті продукту. Проте, успіх бізнесу можливий за умови грамотної SMM-підтримки і яскравої концепції.

У десятці найбільших російських мереж швидкого харчування «Теремок» посідає сьоме місце з часткою ринку 0,9%, поступаючись великим міжнародним брендам Макдональдс (19,3%), Burger King (3,1%), метро (2,7%), KFC (2,5%) і Sbarro (1,7%). Франшиза «Теремка» завжди славилася ретельним підходом до вибору франчайзі.

николай

На українському ринку в схожому сегменті оригінального фаст-фуду швидко завоювала популярність мережа пирогових «Николай». Сьогодні бари-буфети, що пропонують солодкі, овочеві, м'ясні та рибні пироги, а також домашні чаї з незвичайною рецептурою, успішно працюють у Москві та Києві. А нещодавно «Николай» вийшов на західний ринок: перша пирогова відкрилася в Таллінні.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank