Понеділок
03.02.2014
Україна в десятці лідерів-держав по витратах на виїзний туризм.
 

Всесвітня туристична організація (UNWTO) опублікувала звіт про витрати туристів з різних країн у зарубіжних поїздках у 2013 році. Так, українці витратили на подорожі торік 5,9 млрд доларів, а це на 15% більше, ніж у 2012 році. З таким показником Україна увійшла в десятку лідерів. На першому місці рейтингу - Китай. Торік китайські туристи здійснили 97 мільйонів закордонних поїздок, у порівнянні з 83 млн. в 2012 році. Витрати на подорожі за кордон збільшилися на 28%.

На 2014 рік UNWTO спрогнозувала Україні 4-5%-ве зростання туристичного ринку. Проте, за даними Research and Branding Group, 77% українців взагалі ніколи не були за кордоном. А офіційне зростання зарплат в Україні на 2013 рік склало лише 5,6%. Крім того, середній чек туркомпаній у 2013 році залишився на рівні 2012 року. Це все, на думку деяких експертів, кидає тінь на звіт UNWTO, змушуючи задуматися якщо не про піар-просування світового туризму як про головну мету роботи організації, то про критерії та методи досліджень.

Разом з тим, конкуренція на українському ринку турпослуг зростає. За даними АЛТУ, за останні п'ять років кількість туроператорів в країні зросла з 5 до 8 тисяч агенцій. Туристичний бізнес все частіше починає звертатися до франчайзингу, як до моделі з більш захищеними ризиками. Серед інших за франшизою в Україні успішно працюють TUI Ukraine, «Tez Tour Турагенція», «Join UP Турагенція», Мережа агенцій «СОНАТА». Кожна з мереж має власний багаторічний досвід з розробки маркетингових акцій, аукціонів, економ- та елітпропозицій для заохочування клієнтів. Замислюються про франчайзинг і зовсім нові маленькі компанії з одним-двома представництвами. Однак, такі фірми розглядають модель франчайзингу в якості посилення власних позицій на ринку у вигляді франчайзерів, найчастіше ще не являючись впізнаваним брендом. Франшиза крупних компаній - це система навчання перед відкриттям справи, перевірена модель бізнесу на досвіді багатьох працюючих офісів і відомий зарубіжний чи вітчизняний бренд.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію