П'ятниця
31.01.2014
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
 

Польська компанія LPP S.A. запустить в Україні нову мережу магазинів жіночого молодіжного одягу - Sinsay. Про це розповіла «Капіталу» менеджер з розвитку LPP і відповідальна за розвиток мережі в Україні Дорота Ясінська. Відкриття першого магазину планується вже в середині лютого. Стартує проект зі Львова, а до липня бренд з'явиться в торговельних центрах Дніпропетровська та Луцька. У стратегічних планах ритейлера відкрити магазини Sinsay у всіх 16 українських ТЦ, де вже успішно представлений LPP.

Sinsay спеціалізується на сегменті молодіжного одягу в ціновій категорії «середній мінус». В ній вже представлені такі марки як Tally Weijl, Mango, Terranova, Calliope, Bershka, Pull & Bear, Reserved та ін. До речі, остання також належить компанії LPP S.A. У 2002 році бренд Reserved вийшов за межі Польщі і сьогодні мережа розвивається на ринках Прибалтики, Словаччини, Чехії, Росії та України. Sinsay - абсолютно нова мережа польського ритейлера, що з'явилася лише минулого року. Марка була розроблена для дівчат віком від 15 до 24 років, зокрема, для школярок. Дизайн речей і аксесуарів - «зухвалий одяг оригінального дизайну».


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Якість обслуговування - ключ до успіху /20.01.2010

Стандарти обслуговування допомагають уникнути помилок, зберегти та примножити кількість Ваших клієнтів

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти