28.01.2014

Кому вигідна зима?

Як стовпчик термометра впливає на градус продажів.

За київським вікном - мінус чотирнадцять. І це далеко не найхолодніший результат. В Америці, наприклад, внаслідок погодних аномалій температура в деяких штатах була нижчою, ніж в Антарктиці. «Готуй ковзани влітку» - свідчить народна мудрість. Пощастило тим, хто знайомий з будь-якою з мовних версій приказки і завчасно подбав про онлайн-продажі.

онлайн-покупки Фото з мережі Інтернет

Так, зарубіжні джерела стверджують, що продажі на популярному сервісі Amazon.com зросли в холодну пору на 50%. Констатує прибуток і Skis.com, на цьому ресурсі особливий зліт роздрібних продажів спостерігався на початку січня з Мічигану, де температура падала до 40 градусів нижче нуля. Радіють рекордним показникам термометра переважно спортивні бренди, а також ті, хто пропонує спеціалізовані теплі речі: пуховики, рукавички з підігрівом, лижний одяг. Серед лідерів - онлайн-сервіси компаній Summit Sports, The North Face, Columbia, Timberland.

Переваги онлайн-шопінгу стають очевидними і для українського споживача. За даними дослідження GfK Ukrain, торік трійка лідерів, що асоціюються з онлайн-ритейлом, виглядала так: slando.ua (3 місце) aukro.ua (2 місце) rozetka.ua (1 місце). По категоріях товарів, що користуються попитом, перше місце в Україні незмінно займає побутова та комп'ютерна техніка, а от одяг - вже на другому. Замикає трійку косметика та парфуми. Чи істотно позначиться українська зима на зростанні онлайн-продажів, покаже час. У кожному разі, обзавестися власним інтернет-магазином корисно.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank