28.01.2014

Кому вигідна зима?

Як стовпчик термометра впливає на градус продажів.

За київським вікном - мінус чотирнадцять. І це далеко не найхолодніший результат. В Америці, наприклад, внаслідок погодних аномалій температура в деяких штатах була нижчою, ніж в Антарктиці. «Готуй ковзани влітку» - свідчить народна мудрість. Пощастило тим, хто знайомий з будь-якою з мовних версій приказки і завчасно подбав про онлайн-продажі.

онлайн-покупки Фото з мережі Інтернет

Так, зарубіжні джерела стверджують, що продажі на популярному сервісі Amazon.com зросли в холодну пору на 50%. Констатує прибуток і Skis.com, на цьому ресурсі особливий зліт роздрібних продажів спостерігався на початку січня з Мічигану, де температура падала до 40 градусів нижче нуля. Радіють рекордним показникам термометра переважно спортивні бренди, а також ті, хто пропонує спеціалізовані теплі речі: пуховики, рукавички з підігрівом, лижний одяг. Серед лідерів - онлайн-сервіси компаній Summit Sports, The North Face, Columbia, Timberland.

Переваги онлайн-шопінгу стають очевидними і для українського споживача. За даними дослідження GfK Ukrain, торік трійка лідерів, що асоціюються з онлайн-ритейлом, виглядала так: slando.ua (3 місце) aukro.ua (2 місце) rozetka.ua (1 місце). По категоріях товарів, що користуються попитом, перше місце в Україні незмінно займає побутова та комп'ютерна техніка, а от одяг - вже на другому. Замикає трійку косметика та парфуми. Чи істотно позначиться українська зима на зростанні онлайн-продажів, покаже час. У кожному разі, обзавестися власним інтернет-магазином корисно.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Кому вигідна зима?

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1168 коментарів, 280 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank