27.01.2014

Кращі франшизи Америки

The Entrepreneur, одне з найавторитетніших видань зі світу бізнесу, проаналізувало франчайзинговий ринок 2012-2013 і визначило основні сегменти ринку 2014-ть.

Загалом, як констатує The Entrepreneur, ринок франчайзингу в Америці переживає період підйому. Про це свідчить зростання кількості компаній, пропонуючих франшизу, за два попередніх роки на 51%. У десятці лідерів щорічного рейтингу «Franchise 500», складеного діловим виданням, найбільше місць дісталося закладам громадського харчування. Це солодкі пончики і ароматна кава від Dunkin' Donuts (аналог в Україні - мережа «СВІТ ДОНАТС»), сендвічі від Denny's та Jimmy John's, і звичайно, фаст-фуд від мережі Subway (компанія розташувалася на третьому місці рейтингу), яка вже довгий час обіцяє вийти на український ринок.

свит донатс Фото з мережі Інтернет

Виготовлення пончиків "Світ Донатс" здійснюється щоденно зранку, а їх перша доставка до роздрібних торговельних точок закінчується за півгодини до початку робочого дня

А ось срібло і золото популярного рейтингу взяли аж ніяк не компанії зі сфери швидкого харчування. Друге місце зайняв франчайзер Hampton Hotels, який минулого року відкрив готелі в Польщі, Нідерландах, Румунії та Росії. А корона переможця дісталася мережі Anytime Fitness, яка зростає буквально на очах і сьогодні налічує майже два мільйони відвідувачів клубів.

Фиткервс

Слід зазначити, що в українському фітнес-сегменті компаній-франчайзерів не так вже й багато. Ця ніша переважно пустує. З тих, що найбільш зарекомендували себе, вирізняється торговельна марка FitCurves, яка прийшла до нас в 2008 році. Міжнародна мережа Curves орієнтується виключно на жіночу аудиторію і пропонує власну програму управління вагою. Мережа є популярною у всьому світі, представлена в 88 країнах і навіть встигла потрапити до Книги Рекордів Гіннесса за динамічний і швидкий розвиток.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank