18.01.2014

Підсумки та плани «Весни»

Мережа магазинів «Весна» продовжує активно розвиватися і радує модниць новими моделями.

«Весна» користується популярністю серед вітчизняних покупців, і відкриття нових точок на території України яскраве тому підтвердження. Так, в 2013 році нові точки з'явилися в Києві, Вінниці, Бучі, Миколаєві, Херсоні та Кременчуці. «Вже є попередні домовленості з франчайзі в Одесі та Харкові, - розповіла директор торгівельної мережі "ВЕСНА" Тетяна Рогатюк. - Ми завжди відкриті та готові до співпраці за франчайзинговою схемою. На даний момент ми націлені на розвиток мережі та виробництва».

Весна фото стильний жіночий діловий одяг магазин франчайзинг Фото Весна фото

«Весна» готова до співпраці з франчайзі з України, Росії та Білорусії

Кожні два тижні в магазинах відбувається оновлення товару. З цього приводу хочеться згадати маркетингову теорію: «попит народжує пропозицію». А запропонувати «Весна » може широкий асортимент якісного товару. Це можливо завдяки власній фабриці, де працівники ретельно трудяться над створенням нових «смачних» образів.

За словами Тетяни, хітом продажів є діловий стиль і елегантні сукні, які підкреслюють жіночність і легкість кожної покупниці.

Зараз мережа магазинів «Весна» налічує 8 власних точок і 2 франчайзингові.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank