Понеділок
22.12.2008
Мережа магазинів "Біла Ворона" завершила процес ребрендингу, якому передувало злиття двох торгових мереж "Копілка" та "Біла Ворона"
 

Змінам піддалися логотип, фірмові кольори, зовнішнє та внутрішнє оформлення магазинів. На сьогодні повністю оновлені більш ніж 80 магазинів в дев'яти областях.

Як стверджують в самій компанії самою головною зміною стала зміна філософії та позиціонування мережі. Змінився також девіз мережі - новим девізом мережі сімейних магазинів "Біла Ворона" став лозунг: "Ближче до кожної родини!".

За словами директора торгової мережі "Біла Ворона" Андрія Герасимчука, в планах на наступний рік зміцнення позицій компанії на українському ринку за рахунок виходу на запланований рівень рентабельності, а також розширення мережі в Донецькій, Запорізькій, Львівській та інших областях.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію