Що рік прийдешній нам готує?

Субота
21.12.2013
Підсумкові новини 2013 року і перспективи на 2014 рік - від проекту «Из деревни!».
 

Проект «Из деревни!» - це новий комплексний підхід до ведення бізнесу в сфері натуральних продуктів. Майданчиком для безпосередніх продажів є інтернет-магазин. Однак, франшиза «Из деревни!» передбачає не тільки онлайн продаж свіжої продукції, а й автономну систему по роботі з виробником, доставкою, споживачем. «У нас враховані найменші нюанси роботи, - розповідає керівник проекту «Из деревни!» Володимир Дем'яненко. - На сьогоднішній день ми пропонуємо комплексну франшизу, і при відкритті відділення на первісній стадії разом з партнером опрацьовуємо тактику, згідно зі специфікою регіону».

У нинішньому році проект «Из деревни!» по франчайзингу запущений в Криму, Дніпропетровську, Запоріжжі. У вересні з'явилося відділення в столиці. Там налагоджений мінімальний потік постійних клієнтів, в даний момент клієнтська база активно розширюється. «Менталітет жителів столиці відрізняється від інших регіонів. Деякі тактичні кроки підходять, деякі необхідно замінювати, - говорить Володимир Дем'яненко. - Ми вже встигли визначитися з тактикою подальшого ведення бізнесу. Тепер чекаємо результатів».

Наприкінці серпня відкрилося перше відділення проекту «Из деревни!» в Казахстані. У перспективі на 2014 рік - запуск франчайзингових точок у різних регіонах Росії і вихід на європейський ринок. Інтерес зарубіжних партнерів вже проявлений.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Якість обслуговування - ключ до успіху /20.01.2010

Стандарти обслуговування допомагають уникнути помилок, зберегти та примножити кількість Ваших клієнтів

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти