23.12.2013

Українська франшиза в Європі

Про європейський інтерес до української франшизи розповідає керівник проекту «Из деревни!» Володимир Дем’яненко.

При тому, що в нашій країні поняття франчайзингу з'явилося пізніше, ніж у Європі, приємно усвідомлювати, що вітчизняна франшиза користується попитом у закордонних партнерів. Розкажіть про свій сегмент бізнесу. Чому європейці цікавляться Вашою франшизою?
У Європі, мабуть, анітрохи не гірше розвинені IT-технології. Наша ж перевага полягає в тому, що ми пропонуємо не просто розробку інтернет-магазину свіжих і якісних продуктів, а комплексну бізнес-модель. Онлайн сервіс - лише вершина айсбергу, а міцним фундаментом франшизи «Из деревни!» є потужна система, яка контролює всі фінансові активи, комунікацію з постачальниками і клієнтами, логістичну складову. Ми пишаємося власним проектом як грамотно розробленим продуктом, з урахуванням найменших деталей. І постійно вдосконалюємо модель, виходячи з нових потреб партнерів і специфіки ринку кожної країни.

из деревни Фото відділ маркетингу "Из деревни"

На фото: Володимир Дем’яненко, керівник проекту «Из деревни!», з родиною

Ви активно розвиваєте бізнес в Росії. Нещодавно побували на одному з найбільших ділових майданчиків Євразії - російській виставці BUYBRAND Expo. Які результати?

Результатом став інтерес до нашої франшизи, проявлений потенційними партнерами з різних міст Росії. Сьогодні на різних стадіях переговорів знаходиться співпраця з франчайзі з Санкт-Петербурга, Ростова, Уфи. Московські партнери також виявляли бажання купити франшизу, проте на сьогоднішній день переговори успіхом не увінчалися. Отож, ми готові до співпраці з новими франчайзі з російської столиці.

из деревни

Ваша франшиза передбачає відкриття лише одного відділення в певному регіоні?

Найчастіше - так. Специфіка нашого бізнесу передбачає роботу з групою постачальників з одного регіону, а також обслуговування клієнтів у ньому. Прорахована схема рентабельності вказує на те, що кілька точок в одній локації будуть працювати в півсили.

Які терміни окупності Ви закладаєте у франшизу «Из деревни!»?

Вихід на покриття поточних витрат складає в середньому від 3 місяців до півроку. В Казахстані, наприклад, вдалося показати результат за мінімальні строки. Вони відкрилися наприкінці серпня, а в листопаді вже вийшли в нуль. Що стосується повернення вкладених коштів і прибутку на інвестиції, тут все залежить від розміру першочергової суми. У середньому ж бізнес окуповується в районі одного-двох років.

На Ваш погляд, в яких країнах співпраця по франчайзингу сьогодні більш розвинена?

Про Європу говорити не буду, тому що нашою франшизою там тільки-но зацікавилися, тобто це початкова стадія співпраці, знайомство. А якщо порівнювати, наприклад, сусідів - Росію та Україну - у першій франчайзинг розвинений дещо більшою мірою. Ми брали участь у кількох українських і російських виставках. Рівень питань людей, що цікавляться нашою франшизою, відрізняється.

Из деревни

Як Ви вийшли на Казахстан?

Вони на нас вийшли. До того ж, співпраця налагодилася в найкоротші терміни. Казахські партнери - дивовижні люди. Вони не люблять тривалих переговорів і міркувань «на тему». Все швидко, чітко і конкретно. Після того, як франчайзі вийшли з нами на зв'язок, вже за 3 дні наша делегація була у Казахстані, угода була підписана одразу ж. На сьогоднішній день казахське відділення «Из деревни!» - найбільш розвинуте порівняно з іншими точками.

Ваші плани на майбутній рік?

У франчайзингу нам цікавий розвиток одразу в декількох напрямках: Росія, Білорусь, а також країни Західної Європи. Франшизою цікавляться Польща, Чехія, Угорщина. Ми готові до співпраці.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank