06.01.2014

Франчайзинг з McFoxy

Чому франчайзі обирають національний фаст-фуд, розповідає Андрій Борсук, заступник директора ТОВ "Макфоксі".

На сьогоднішній день на українському ринку фаст-фуду представлені як вітчизняні компанії, так і достатньо потужні іноземні бренди. Як Ви позиціонуєте себе?
McFoxy – перша суто національна мережа закладів швидкого харчування. Наш бренд вже добре відомий українському споживачеві. Ми представляємо більше 40 продуктів в асортименті та позиціонуємо їх як страви з домашнім смаком. Наприклад, родзинка мережі – фірмові курячі крильця та ніжки у ніжній паніровці. Скуштуйте – і переконаєтесь, що смак нашого продукту відрізняється від аналогів, представлених у колег.

McFoxy Фото McFoxy

На фото: Андрій Борсук - заступник директора ТОВ "Макфоксі"

Чи вдалою виявилася спроба розпочати роботу по франчайзингу в нинішньому році?

Вона виявилася настільки вдалою, що у 2014 році ми плануємо працювати лише за франчайзингом, не відкриваючи власних точок. Виключенням стане відкриття власного закладу в Луцьку у лютому. Воно просто трохи посунулось по часу, тому що наразі завершується будівництво торговельно-розважального центру, де заплановане розташування McFoxy. На сьогоднішній день наша мережа представлена 13 власними закладами та одним франчайзинговим рестораном у Дніпропетровську. Переговори з потенційними франчайзі розпочалися одразу після розробки франшизи. Наразі і до лютого 2014-ть я живу практично в поїзді, тому що відрядження по переговорним процесам щільно розписані. На стадії переговорів – близько п’ятнадцяти потенційних партнерів в різних регіонах України. Тож, у планах на наступний рік – відкриття не менше десяти франчайзингових закладів мережі.

McFoxy ресторан МакФоксі франчайзинг фотографія фаст-фуд

З чим пов’язуєте привабливість Вашої франшизи?

Партнери запевняють, що серед всіх франчайзингових пропозицій наша – найбільш цікава. Я думаю, що значною перевагою є те, що ми – вітчизняний бренд і виробник. Наш цех знаходиться в Києві і повністю забезпечує заклади власними напівфабрикатами. Плюс - чітко розроблена логістична система. Потужність виробничого цеху розрахована на роботу до 30 ресторанів мережі. Тобто в наступному році можемо сміливо розширюватися вдвічі. Також сьогодні у наших партнерів є можливість збільшити оборот на 50% в разі відкриття ресторану з послугою Drive. Новий формат перевірений закладами у Запоріжжі та Хмельницькому.

Ваші плани на 2014 рік?

Максимум уваги франчайзі, а для відвідувачів мережі – запуск онлайн-пропозиції із доставкою додому.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank