Понеділок
06.01.2014
Чому франчайзі обирають національний фаст-фуд, розповідає Андрій Борсук, заступник директора ТОВ "Макфоксі".
 

На сьогоднішній день на українському ринку фаст-фуду представлені як вітчизняні компанії, так і достатньо потужні іноземні бренди. Як Ви позиціонуєте себе?
McFoxy – перша суто національна мережа закладів швидкого харчування. Наш бренд вже добре відомий українському споживачеві. Ми представляємо більше 40 продуктів в асортименті та позиціонуємо їх як страви з домашнім смаком. Наприклад, родзинка мережі – фірмові курячі крильця та ніжки у ніжній паніровці. Скуштуйте – і переконаєтесь, що смак нашого продукту відрізняється від аналогів, представлених у колег.

Чи вдалою виявилася спроба розпочати роботу по франчайзингу в нинішньому році?

Вона виявилася настільки вдалою, що у 2014 році ми плануємо працювати лише за франчайзингом, не відкриваючи власних точок. Виключенням стане відкриття власного закладу в Луцьку у лютому. Воно просто трохи посунулось по часу, тому що наразі завершується будівництво торговельно-розважального центру, де заплановане розташування McFoxy. На сьогоднішній день наша мережа представлена 13 власними закладами та одним франчайзинговим рестораном у Дніпропетровську. Переговори з потенційними франчайзі розпочалися одразу після розробки франшизи. Наразі і до лютого 2014-ть я живу практично в поїзді, тому що відрядження по переговорним процесам щільно розписані. На стадії переговорів – близько п’ятнадцяти потенційних партнерів в різних регіонах України. Тож, у планах на наступний рік – відкриття не менше десяти франчайзингових закладів мережі.

З чим пов’язуєте привабливість Вашої франшизи?

Партнери запевняють, що серед всіх франчайзингових пропозицій наша – найбільш цікава. Я думаю, що значною перевагою є те, що ми – вітчизняний бренд і виробник. Наш цех знаходиться в Києві і повністю забезпечує заклади власними напівфабрикатами. Плюс - чітко розроблена логістична система. Потужність виробничого цеху розрахована на роботу до 30 ресторанів мережі. Тобто в наступному році можемо сміливо розширюватися вдвічі. Також сьогодні у наших партнерів є можливість збільшити оборот на 50% в разі відкриття ресторану з послугою Drive. Новий формат перевірений закладами у Запоріжжі та Хмельницькому.

Ваші плани на 2014 рік?

Максимум уваги франчайзі, а для відвідувачів мережі – запуск онлайн-пропозиції із доставкою додому.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Якість обслуговування - ключ до успіху /20.01.2010

Стандарти обслуговування допомагають уникнути помилок, зберегти та примножити кількість Ваших клієнтів

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

популярне на форумі

Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Бываю довольно часто, всегда заказываю сок томатный и фрешлайн. Ребята на кассе довольно...

2 коментар
остання 17.06.2015
Как открыть мини-пивоварню? Бизнес-план

Доводилось пробовать пиво в заведениях, где стоят пивоварни не только от Генрих Шульц, но и от...

1 коментар
остання 12.02.2015