24.12.2013

McFoxy підбиває підсумки

Кількість відвідувачів мережі у 2013 році зросла приблизно вдвічі порівняно з роком минулим.

2013-й рік видався для національної мережі фаст-фуду McFoxy більш сприятливим, ніж 2012-й. Окрім того, що кількість відвідувачів значно зросла, відкрилися перші заклади в оновленому форматі. В Запоріжжі та Хмельницькому на базі ресторанів мережі працює McFoxy-Drive. «Точки «драйв» дозволяють збільшити оборот вдвічі, тому потенційні франчайзі обирають приміщення майбутнього закладу, вже враховуючи роботу за новим форматом», - розповідає заступник директора ТОВ "Макфоксі" Андрій Борсук.

McFoxy Фото з мережі Інтернет

В меню ресторанів McFoxy - більше 40 видів продуктів

В планах компанії на наступний рік – не тільки активна робота за франчайзингом, але й відкриття онлайн-пропозиції. Запуск власної доставки стартуватиме в регіонах. Столицю поки що така послуга обмине.

McFoxy

McFoxy - перша повністю українська мережа ресторанів швидкого харчування з власним виробничим цехом у Києві. На сьогоднішній день вона нараховує тринадцять власних ресторанів, а 22 грудня відкрився перший франчайзинговий заклад мережі у Дніпропетровську в форматі фуд-корт. «Ми закінчили розробку франшизи близько півроку тому. Дніпропетровський заклад – так би мовити, полігон для відпрацювання всіх моментів франчайзингу, - пояснює Андрій Борсук. – Ми знайшли там чудових партнерів, з якими приємно працювати, і на 100% впевнені в успіху ресторану».

Мінімальна сума інвестицій для відкриття закладу McFoxy в кожному конкретному випадку обговорюється індивідуально. Розмір роялті складає від 2,5% до 4%. Період запуску ресторану становить 1,5-2 місяці з моменту підписання угоди.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank