24.12.2013

McFoxy підбиває підсумки

Кількість відвідувачів мережі у 2013 році зросла приблизно вдвічі порівняно з роком минулим.

2013-й рік видався для національної мережі фаст-фуду McFoxy більш сприятливим, ніж 2012-й. Окрім того, що кількість відвідувачів значно зросла, відкрилися перші заклади в оновленому форматі. В Запоріжжі та Хмельницькому на базі ресторанів мережі працює McFoxy-Drive. «Точки «драйв» дозволяють збільшити оборот вдвічі, тому потенційні франчайзі обирають приміщення майбутнього закладу, вже враховуючи роботу за новим форматом», - розповідає заступник директора ТОВ "Макфоксі" Андрій Борсук.

McFoxy Фото з мережі Інтернет

В меню ресторанів McFoxy - більше 40 видів продуктів

В планах компанії на наступний рік – не тільки активна робота за франчайзингом, але й відкриття онлайн-пропозиції. Запуск власної доставки стартуватиме в регіонах. Столицю поки що така послуга обмине.

McFoxy

McFoxy - перша повністю українська мережа ресторанів швидкого харчування з власним виробничим цехом у Києві. На сьогоднішній день вона нараховує тринадцять власних ресторанів, а 22 грудня відкрився перший франчайзинговий заклад мережі у Дніпропетровську в форматі фуд-корт. «Ми закінчили розробку франшизи близько півроку тому. Дніпропетровський заклад – так би мовити, полігон для відпрацювання всіх моментів франчайзингу, - пояснює Андрій Борсук. – Ми знайшли там чудових партнерів, з якими приємно працювати, і на 100% впевнені в успіху ресторану».

Мінімальна сума інвестицій для відкриття закладу McFoxy в кожному конкретному випадку обговорюється індивідуально. Розмір роялті складає від 2,5% до 4%. Період запуску ресторану становить 1,5-2 місяці з моменту підписання угоди.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
McFoxy підбиває підсумки

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1168 коментарів, 280 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank