Четвер
12.12.2013
Ексклюзивно і з душею - запорука успіху мережі дизайнерських майстерень «Твой Подарочек».
 

Маленькі, проте єдині у своєму роді. Приблизно так можна охарактеризувати франчайзингову мережу «Твой Подарочек». «Після того, як ми вийшли в роздріб, тобто стали відкривати окремі точки паралельно з онлайн-пропозицією, мережа залучила додатковий сегмент покупців, - розповідає директор департаменту розвитку ТОВ «Паперовий змій» Костянтин Куліда. - Сьогодні ми пропонуємо не просто подарунки, а послугу з виготовлення, дійсно, унікальних речей. Всього за півгодини на Ваших очах буде створено ексклюзивний подарунок, в роботі над яким Ви можете прийняти участь разом з дизайнером».

Компанія «Паперовий змій» - власник франчайзингової мережі «Твой Подарочек» - є одним з найбільших постачальників обладнання, витратних матеріалів та заготовок, необхідних для виготовлення стильних і оригінальних подарунків. «Таким чином, наша франшиза складена з урахуванням повного переліку бізнес-процесів, які істотно скорочують виробничі та логістичні ризики», - наголошує Костянтин Куліда.

Минулого тижня в Сумах відбулося відкриття другої франчайзингової майстерні «Твой Подарочек». Перша точка знаходиться в Нікополі. Враховуючи те, що франшиза розроблена лише в серпні нинішнього року, Костянтин Куліда впевнений в успіху розвитку мережі по франчайзингу: «Найчастіше компанії, що працюють у сфері подарунків, пропонують або вузько сегментований набір готового продукту, або виготовлення ексклюзиву за кілька днів. Наші переваги, як для покупця, так і для франчайзі очевидні». До Нового Року «Твой Подарочек» приготував різноманітні акції, знижки та сюрпризи. Асортимент подарунків з серпня збільшився на 30%, в планах до кінця року - зростання до 50%.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Якість обслуговування - ключ до успіху /20.01.2010

Стандарти обслуговування допомагають уникнути помилок, зберегти та примножити кількість Ваших клієнтів

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти