Вівторок
10.12.2013
«Велика тарілка» пропонує три розміри піци, а ще - три формати франшизи.
 

«Велика тарілка» - молода мережа кафе-піцерій, представлена двома власними закладами у Львові. Ще один ресторан знаходиться на стадії відкриття по франчайзингу. Наразі через ситуацію у країні переговори з іншими франчайзі заморожені. «Зараз основний акцент робимо на оновленні асортименту, а також розвитку онлайн-пропозиції. Тільки-но ситуація стабілізується, будемо продовжувати роботу у франчайзинговому напрямку», - говорить Юрій Викалюк, власник торговельної марки «Велика тарілка».

В асортименті закладів «Велика тарілка» основний акцент робиться на різновиди піци. Візитна картка мережі – пікантна піца розміру XXL. Її діаметр складає майже півметра, на відміну від стандартного розміру (XL) – 30 см. Формат XS - страва маленького розміру - 15 см у діаметрі.

Коржі готуються за особливим рецептом. «Сьогодні ми пропонуємо відвідувачам новинку - піцу з наповненими бортиками. Всередині коржа - прошарок сиру або ковбасної начинки», - розповідає Юрій Викалюк. В будь-якому з трьох варіантів - XS, XL, XXL - можна замовити і інші страви: перше, друге, закуски.

Для франчайзі «Велика тарілка» пропонує одразу три формати франшизи: ресторація, арт-паб і DJ-бар. У власних закладах мережі відпрацьовані всі моделі роботи, в чому можна буде переконатися вже у Новорічну ніч. У програмі свята з «Великою тарілкою» – смачна їжа, розважальна програма і DJ-вечірка.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

популярне на форумі

Нова франшиза: Doshi Doshi

Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?

1 коментар
остання 01.08.2023
Формат TAKE AWAY для магазинов суши

Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...

1 коментар
остання 28.05.2021
Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015