13.12.2013

Смачна франшиза

Європейський погляд на бекерай. Бесіда з Надією Росінською, директором ТОВ "Віденські булочки".

За один рік мережа кафе-пекарень «Віденські булочки» реконструювала бізнес і пішла за європейським напрямком. Чи успішною виявилася така політика?
У реаліях сьогодення ставка на європейський досвід виявилася більш ніж успішною. Новий погляд на саму культуру випічки привів до повної зміни концепції мережі. По-перше, ми в корені змінили підхід до сервісу, включаючи найтонші деталі: від оформлення продукції до нової форми персоналу. По-друге, розширився асортимент у двох напрямках: горизонтальному та вертикальному. По горизонталі зросла кількість видів основного продукту – хлібів. Європейські заклади пропонують відвідувачам до 50 найменувань, наша мережа поки здатна запропонувати близько 30 видів. І зупинятися на цьому не збираємося. По вертикалі ми презентували нові продуктові лінійки: відтепер гості мережі «Віденські булочки» можуть не тільки купити додому хліба, але й скуштувати вишукані страви на сніданок, ланч чи вечерю в самих закладах. Наприклад, в меню з’явилися італійські різотто та карбонара. Крім цього, запущена окрема лінійка сандвічів.

Надежда Росинская Фото Віденські булочки

На фото: Надія Росінська - директор ТОВ "Віденські булочки"

Як прийшла думка змінити все?

Я часто відвідую масштабні заходи світового рівня у своєму сегменті бізнесу. На них знайомлюся з європейськими підприємцями, дивлюся, як працюють за кордоном. Процес інтеграції України до Європи розпочатий вже давно. Наші діти – вже не ми, вони більш космополітичні. Настала черга асимілювання бізнес-процесів. Виживає той, хто вміє пристосовуватися до нових реалій. Наша мережа існує в Україні 10 років. Для закладів з випічки це рекордний показник. Багато хто не витримував і трьох років. Але я розумію, що прийшов час змінюватися, модернізувати модель ведення бізнесу заради подальшого розвитку.

Фото пункту системи Віденські булочки

Чим відрізняються українські бекерай і європейські заклади?

Вподобаннями споживача. В Європі, наприклад, більш популярні швидкі страви, сандвічі. Перекусити на вокзалі для людини – звична справа. Українському споживачеві більш до вподоби тривалий процес, перевага надається гарячим стравам: бульйонам, супам, смаженій картоплі. Тому і при зміні асортименту ми пішли одразу двома шляхами, про які я згадувала вище. Крім того, бекераїв за кордоном значно більше. Там це – переважно затишні сімейні заклади, які пропонують відвідувачам гостинну атмосферу, бездоганний сервіс і, звісно, свіжий якісний продукт. Мереж такого типу дуже багато. Серед найвідоміших, певно, німецька Kamps.

Ви розвиваєте мережу по франчайзингу. Чи змінилися умови для франчайзі після реконструкції бізнесу?

В нову концепцію мережі вкладалися виключно кошти власників торговельної марки. Умови по приміщенню, сумі інвестицій не змінилися. Що стосується обладнання, є можливість лізингу, тому суттєвих змін теж не відбулося. В рамках франшизи ми поповнюємо асортимент та доставляємо продукцію франчайзі по всій країні за розробленою самостійно логістичною системою. Тож ризики захищені. Партнери це добре розуміють, тому ми продовжуємо активно розвиватися по франчайзингу. Наразі очікується запуск нових кафе-пекарень «Віденські булочки» в декількох регіонах України.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank