«Work in Germany» від МА «СОНАТА»

Четвер
14.11.2013
У нинішньому сезоні Мережа агентств «СОНАТА» розширює перелік програм обміну, а вже у грудні стартують нові туристичні продукти.
 

Цього року компанія «СОНАТА» відзначила 11 років ефективної роботи на туристичному ринку України. Однойменна франчайзингова мережа з'явилася не так давно, у 2009-му році, і на сьогодні складається з понад 40 франчайзингових офісів, що охоплюють практично всі регіони України. «У рамках франчайзингових відносин ми пропонуємо не тільки право працювати під торговою маркою «СОНАТА», але й організацію бізнесу, напрацьовану систему взаємодії, - повідомляє заступник директора з розвитку Мережі агенцій «СОНАТА» Вікторія Коваль. - Також це і ряд об'єктів інтелектуальної власності, програмне забезпечення, інформаційна підтримка, навчання і підвищена комісія».

Ще один вектор розвитку компанії - розширення переліку послуг і туристичних продуктів. У цьому сезоні крім популярної програми обміну «Work & Travel USA» МА "СОНАТА" пропонує ​​новинку - програму «Work in Germany» - стажування для студентів у Німеччині влітку. Серед нововведень компанії - нова послуга для жителів усіх регіонів України «Циклічні тури до Києва». А з середини грудня клієнти Мережі отримають можливість подорожувати з вигідною економією на мобільному зв'язку, скориставшись спеціальними sim-картами «SONATA-GSM».

Серед послуг компанії - тури більшості операторів, що працюють на українському ринку, в тому числі і власного туроператора «СОНАТА-ТРЕВЕЛ», а також туристичне страхування, авіа-, ж/д та автобусні квитки по всьому світу. З 2008 року «СОНАТА» - акредитований агент IATA (International Air Transport Association). Франшиза від «СОНАТА» містить технічну, рекламну, юридичну та інформаційну підтримку. Крім цього, фахівцями компанії розроблені навчальні програми для тих, хто починає свій туристичний бізнес.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію