«Work in Germany» від МА «СОНАТА»

Четвер
14.11.2013
У нинішньому сезоні Мережа агентств «СОНАТА» розширює перелік програм обміну, а вже у грудні стартують нові туристичні продукти.
 

Цього року компанія «СОНАТА» відзначила 11 років ефективної роботи на туристичному ринку України. Однойменна франчайзингова мережа з'явилася не так давно, у 2009-му році, і на сьогодні складається з понад 40 франчайзингових офісів, що охоплюють практично всі регіони України. «У рамках франчайзингових відносин ми пропонуємо не тільки право працювати під торговою маркою «СОНАТА», але й організацію бізнесу, напрацьовану систему взаємодії, - повідомляє заступник директора з розвитку Мережі агенцій «СОНАТА» Вікторія Коваль. - Також це і ряд об'єктів інтелектуальної власності, програмне забезпечення, інформаційна підтримка, навчання і підвищена комісія».

Ще один вектор розвитку компанії - розширення переліку послуг і туристичних продуктів. У цьому сезоні крім популярної програми обміну «Work & Travel USA» МА "СОНАТА" пропонує ​​новинку - програму «Work in Germany» - стажування для студентів у Німеччині влітку. Серед нововведень компанії - нова послуга для жителів усіх регіонів України «Циклічні тури до Києва». А з середини грудня клієнти Мережі отримають можливість подорожувати з вигідною економією на мобільному зв'язку, скориставшись спеціальними sim-картами «SONATA-GSM».

Боль в спине, Ігор Биков

Серед послуг компанії - тури більшості операторів, що працюють на українському ринку, в тому числі і власного туроператора «СОНАТА-ТРЕВЕЛ», а також туристичне страхування, авіа-, ж/д та автобусні квитки по всьому світу. З 2008 року «СОНАТА» - акредитований агент IATA (International Air Transport Association). Франшиза від «СОНАТА» містить технічну, рекламну, юридичну та інформаційну підтримку. Крім цього, фахівцями компанії розроблені навчальні програми для тих, хто починає свій туристичний бізнес.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Якість обслуговування - ключ до успіху /20.01.2010

Стандарти обслуговування допомагають уникнути помилок, зберегти та примножити кількість Ваших клієнтів

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти