Вівторок
12.11.2013
Сезон весна-літо 2013-ть ознаменувався розширенням мережі MONTANA в Україні, а також збільшенням асортименту та обсягу постачань.
 

Міцність, відмінна обробка, гарний насичений колір - те, що завжди відрізняло денім від MONTANA. Сьогодні, зайшовши у фірмовий магазин мережі, крім традиційних джинсів відомого німецького бренду Ви можете придбати речі на будь-який смак: сорочки, футболки, кардигани, реглани, куртки, спортивні костюми, спідниці та трикотажні або вельветові комплекти.

Асортиментний ряд, як і обсяги постачань до України, в нинішньому році значно розширені. Одним з оригінальних рішень компанії, яке відразу ж припало до душі українським шанувальникам та шанувальницям бренду, стала розробка капсульних колекцій. «Крім стандартних двох колекцій на рік, ми постійно пропонуємо нашим клієнтам нові капсульні колекції, які допоможуть нашим клієнтам впевнено оновлювати асортимент, а партнерам - наповнення магазину, до декількох разів на сезон.» - Уточнює директор ТОВ «Монтана Стар» Юрій Луняк.

D&P Parfumum магазин, торговельна точка D&P Parfumum в Метрограді

Бренд MONTANA з'явився в Україні на початку 2013 року. В даний момент партнерська мережа компанії розширилася до 14 магазинів, а невдовзі очікується відкриття ще чотирьох нових торгових точок. Що говорить про безперечні переваги франчайзингу від MONTANA. Франчайзі привертають відсутність паушального внеску, роялті та рекламних відрахувань, а також реклама бренду MONTANA на національному рівні за рахунок компанії (телебачення, радіо, преса, інтернет). Сума початкових інвестицій становить від 40 до 150 тис. грн.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Якість обслуговування - ключ до успіху /20.01.2010

Стандарти обслуговування допомагають уникнути помилок, зберегти та примножити кількість Ваших клієнтів

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти