12.11.2013

Німецька якість від MONTANA

Сезон весна-літо 2013-ть ознаменувався розширенням мережі MONTANA в Україні, а також збільшенням асортименту та обсягу постачань.

Міцність, відмінна обробка, гарний насичений колір - те, що завжди відрізняло денім від MONTANA. Сьогодні, зайшовши у фірмовий магазин мережі, крім традиційних джинсів відомого німецького бренду Ви можете придбати речі на будь-який смак: сорочки, футболки, кардигани, реглани, куртки, спортивні костюми, спідниці та трикотажні або вельветові комплекти.

монтана Фото MONTANA

Термін окупності бізнесу під ТМ MONTANA складає від 5 до 10 місяців.

Асортиментний ряд, як і обсяги постачань до України, в нинішньому році значно розширені. Одним з оригінальних рішень компанії, яке відразу ж припало до душі українським шанувальникам та шанувальницям бренду, стала розробка капсульних колекцій. «Крім стандартних двох колекцій на рік, ми постійно пропонуємо нашим клієнтам нові капсульні колекції, які допоможуть нашим клієнтам впевнено оновлювати асортимент, а партнерам - наповнення магазину, до декількох разів на сезон.» - Уточнює директор ТОВ «Монтана Стар» Юрій Луняк.

монтана

Бренд MONTANA з'явився в Україні на початку 2013 року. В даний момент партнерська мережа компанії розширилася до 14 магазинів, а невдовзі очікується відкриття ще чотирьох нових торгових точок. Що говорить про безперечні переваги франчайзингу від MONTANA. Франчайзі привертають відсутність паушального внеску, роялті та рекламних відрахувань, а також реклама бренду MONTANA на національному рівні за рахунок компанії (телебачення, радіо, преса, інтернет). Сума початкових інвестицій становить від 40 до 150 тис. грн.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank