Понеділок
28.10.2013
Ритейлер «Новус Україна» планує збільшити товарообіг мережі на 30-40%.
 

У планах компанії на 2014-й рік - зростання товарообігу до 3,25-3,5 млрд грн, без урахування ПДВ, - повідомляє Інтерфакс-Україна. За даними неаудованої фінансової звітності "Новус Україна", товарообіг мережі Novus за підсумками 2012 року склав близько 1,9 млрд грн. Підсумки нинішнього року повинні показати цифру в 2,5 млрд грн.

ТОВ «Новус Україна» є керуючою компанією мережі Novus в нашій країні. З часу відкриття першого магазину (2008-й рік) мережа розширилась ще на 26 об'єктів. Останній супермаркет Novus був відкритий у п'ятницю, 25 жовтня в столиці. Інвестиції в його будівництво склали більше 8 млн доларів. "Я думаю, що ми відкриємо в наступному році п'ять-сім магазинів», - повідомив генеральний директор компанії "Новус Україна" Ігор Ланда. При цьому додав, що пріоритетним регіоном розвитку торговельних об'єктів на сьогоднішній день є Київ та область.

Із запланованих до відкриття п'яти-семи магазинів Novus в наступному році чотири-п'ять об'єктів будуть відкриті у форматі «експрес», а два-три - у форматі "гіпер-" і "супермаркет". Розвитком мережі супермаркетів Novus займається литовська компанія BT Invest.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Якість обслуговування - ключ до успіху /20.01.2010

Стандарти обслуговування допомагають уникнути помилок, зберегти та примножити кількість Ваших клієнтів

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти