«Євротек»: «Залишити не можна ліквідувати»

П'ятниця
18.10.2013
Акціонери львівського ПрАТ «Ритейлінгова компанія «Євротек» мають намір припинити діяльність компанії шляхом її ліквідації.
 

Згідно з повідомленням ритейлера в пресі, відповідне питання включене до порядку денного чергових зборів акціонерів ПрАТ, призначеного на 24 жовтня. У ході зборів також планується розглянути питання про порядок і строки ліквідації акціонерного товариства і розподіл майна ритейлера між акціонерами, що залишиться після задоволення вимог кредиторів. З цією метою буде створено ліквідаційну комісію, голова якої стане виконуючим обов'язки гендиректора ПрАТ.

Як повідомлялося раніше, в квітні 2013 року АТ «ОТП Банк» звинуватив ГК «Євротек», розвиваючу п'ять мереж мультиформатних роздрібних магазинів "Фреш", "Арсен", "Союз", "Квартал " і "Fresh-маркет", в ініціюванні процедури банкрутства ПрАТ «Євротек». За даними банку, заборгованість ГК "Євротек" перед «ОТП Банком» на квітень 2013-ть становила близько 315 млн. грн.

У свою чергу, "Євротек" уточнив, що в 2008 році окремі компанії групи отримали від банку кредит на будівництво магазинів у розмірі $28,4 млн. (141,1 млн. грн. за тодішнім курсом), а заявлена банком сума боргу в 315 млн. грн. включає девальвацію нацвалюти, відсотки і штрафи. ГК "Євротек" відкинула звинувачення «ОТП Банку» на адресу групи про нібито її незаконні дії, заявивши про небажання другої сторони конструктивно вирішити проблему.

Ритейлінгова компанія "Євротек" була створена у 2006 році. Спеціалізується на роздрібній торгівлі продовольчими товарами. Згідно з даними ритейлера в системі розкриття інформації НКЦПФР, протягом 2011 року здійснювалася реформація компанії в рамках реорганізації ГК "Євротек". Чистий дохід "РК"Євротек" за підсумками 2012 року знизився на 26,4%, порівняно з 2011 роком - до 1,24 млрд. грн. Основним акціонером ПрАТ, згідно з даними НКЦПФР, до кінця першого півріччя 2013 було ПрАТ "Євротек".


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Якість обслуговування - ключ до успіху /20.01.2010

Стандарти обслуговування допомагають уникнути помилок, зберегти та примножити кількість Ваших клієнтів

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти