Вівторок
15.10.2013
Торгова марка розширює мережу і починає активно працювати по франчайзингу
 

Український бренд дитячого модного одягу Пара Solo з'явився у 1999 році. Це єдина в країні марка з повною лінійкою асортиментних груп товарів, що представляє стильний та підлітковий одяг. Все виробництво ТМ Пара Solo розташоване в Україні. Серед вітчизняних виробників аналогів продукції, що випускається - немає. Конкурентами є тільки європейські бренди. «Одяг нашої марки виробляється з якісних тканин, з урахуванням світових модних тенденцій, і добре пристосований до українських погодних умов, - розповідає Лілія Кухарчук, директор ТМ Пара Solo. - «Ціни на нього нижчі на 20-30% ніж у конкурентів, тому 80% покупців повертаються до нас за наступною покупкою».

Щорічно Пара Solo бере участь у різних виставках дитячих товарів і модних показах, як в Україні, так і за кордоном. З 2005 року компанія стала частим гостем на UKRAINIAN FASHION WEEK. А в 2011 році торгова марка випустила колекцію спортивного одягу для дітей і підлітків, присвячену ЄВРО 2012, після того, як отримала дозвіл на показ зі штаб-квартири UEFA в Швейцарії. На даний момент, Пара Solо - єдиний український бренд дитячого підліткового одягу на вітчизняному ринку, представляє публіці повноцінні totallook колекції.

Наступного року буде 10-річний ювілей марки. За минулі роки компанія випустила близько 25 колекцій одягу тільки для дітей. Крім того, в каталогах компанії представлено ​​яскравий і стильний одяг для жінок. Для відкриття магазину Пара Solo знадобиться приміщення від 40 м2 і інвестиції від $ 30 000. Франчайзі зможе отримати прибуток вже після першого місяця роботи, за умови відкриття магазину в сезон. Проект окуповується за 1,2-1,5 роки. На сьогоднішній день франчайзингова мережа представлена ​​в Києві, Житомирі, Івано-Франківську і Переяславі-Хмельницькому. У планах компанії відкрити магазини в містах-мільйонниках з населенням від 100 тис. людей по всій країні.


найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти