Понеділок
21.10.2013
Своїм баченням "європейської" України після саміту у Вільнюсі ділиться Голова правління ВО "Фортеця".
 

Ваші прогнози щодо ймовірності підписання Угоди про асоціацію України з ЄС? Скільки відсотків «за» те, що це трапиться на саміті у Вільнюсі?
Я думаю, що Угода буде підписана. До голосування більшості за законопроект про судову, начебто, незалежність, я була в цьому впевнена на сто відсотків. Зараз цей відсоток менше, але все одно достатньо високий.

Як вплине реалізація положення про зону вільної торгівлі на український малий і середній бізнес? Зменшення/скасування ввізних мит з боку України не призведе до заповнення ринку імпортними товарами і до нездатності вітчизняного виробника конкурувати на їх фоні?

Україна знизила імпортні мита ще при вступі до СОТ, тому в цій частині ризиків насправді немає. Наші виробники вже кілька років працюють у відкритому ринку. А ось для українського експорту по деяких категоріях товарів будуть знижені мита. Але й вимоги до виробництва стануть виключно європейськими. А це значно знизить собівартість товарів. Більше того, у проекті Угоди Україна бере на себе зобов'язання не тільки зробити прозорою регуляторну базу, а й забезпечити правосудну роботу судів, а це означає захист права власності в Україні, без чого бізнес не може розвиватися.

Ваші поради українським виробникам: на що слід звернути увагу в умовах реалізації ЗВТ? Що зараз необхідно вжити, щоб залишитися «на плаву» або розширити бізнес?

Перше і найголовніше - витримати сьогоднішню ситуацію, коли всі органи влади націлені на поповнення порожнього бюджету за рахунок податків, авансів, штрафів і навіть конфіскату. А далі - виробникам добре вивчати ринок збуту в Європі, а також по можливості переходити на європейські технічні регламенти. Торгівлі та послугам корисно перейняти досвід інших країн. У них вище конкуренція і більше досвід підприємництва. І пам'ятати - все залежить від самого підприємця, як в Україні, так і в Європі.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Якість обслуговування - ключ до успіху /20.01.2010

Стандарти обслуговування допомагають уникнути помилок, зберегти та примножити кількість Ваших клієнтів

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти