04.10.2013

Перемога - за "Победой"

Компанія «Best Restaurant System» (BRS) активно розширює мережу ресторанів під ТМ «Вареничная «Победа», незважаючи на нещодавній конфлікт з "Катюшею".

Ресторатор Вадим Гакало виграв суд про заборону використання його торговельної марки - «Вареничная «Победа» - в Києві. Нагадаємо: торік низка столичних підприємств, не узгодивши всі питання з власником торговельної марки, відкрили декілька «Вареничных «Катюша», використовуючи фірмовий стиль «Победы», а також схожий логотип. «Згідно з рішенням суду, тепер столичні заклади харчування ніхто не має права називати «Вареничная «Катюша», а дизайн самих «Катюш» також не може залишатися колишнім», - повідомляє директор з маркетингу «Best Restaurant System» Тетяна Большакова.

победа Фото ТМ "Вареничная "Победа"

Двоповерхова "Вареничная "Победа" в Євпаторії.

Компанія «Best Restaurant System» продовжує співпрацю з франчайзі з різних регіонів України. У липні відбулося відкриття ресторану ТМ «Вареничная «Победа» в Євпаторії. Південні партнери особливу увагу приділили вибору приміщення. «Ресторан в Євпаторії відрізняється цікавим архітектурним рішенням будівлі, - розповідає Тетяна Большакова. - Крім того, партнери подбали одразу про декілька типів відвідувачів. Для любителів просторих приміщень двоповерхова площа закладу підійде якнайкраще. Для тих, хто віддає перевагу усамітненню, фахівці розробили кілька окремих закритих куточків».

Стиль же інтер'єру виконаний в традиційній версії «Победы», згідно франшизі. Під ТМ «Вареничная «Победа» влітку запрацював ще один ресторан у Києві. А найближчим часом своя «Победа» з'явиться у Хмельницькому.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank