«Меблевий вимір»: довгоочікуваний старт

Четвер
19.09.2013
Затримка в оформленні документів не призупинить пошук нових партнерів
 

Компанія «Меблевий вимір», не зважаючи на обставини, продовжує заохочувати франчайзі до співробітництва. «Нажаль, по причині затримки в оформленні документів по виготовленню патенту на винахід, розвиток мережі призупинився. Але всі документи, в тому числі і патент на винахід, видали 25 серпня 2013 року, тому запуск франчайзингової концепції відбудеться через місяць, - ділиться власник торгової марки «Меблевий вимір» Дмитро Рибій. - На сьогоднішній день співпрацювати зацікавлені компанії з Києва і Харкова, які з нетерпінням чекають запуску продукції». Розпочати розширення франчайзингової мережі франчайзер має намір з України. Згодом поступово переходити на Росію та Європу.

Для того, щоб стати франчайзі ТМ «Меблевий вимір», необхідно володіти інвестиціями в розмірі $ 49 тис. В цю суму входить комплект спеціального обладнання (присадочні станки), навчання персоналу, перший щорічний внесок та рекламна підтримка. Щорічний внесок франчайзі становить $ 12 тис. Підприємець або організація повинні мати магазин у центрі міста або в великому торговельному центрі та власне або орендоване виробниче приміщення площею не менше 300 м2.

Компанія «Меблевий вимір» займається розробкою та виробництвом корпусних меблів, починаючи з 2000 року. Протягом всього періоду діяльності виробник розширював свій асортимент та впроваджував технологічні новинки. Так, інженери «Меблевого виміру» придумали абсолютно нову технологію відкривання дверей корпусних меблів, яка не має аналогів у світі.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності