Середа
11.09.2013
До кінця року франчайзер планує відкрити 3 франчайзингових магазини
 

Незабаром мережа торгової марки MEXX поповниться новими франчайзинговими точками. Оцінити нову колекцію покупці зможуть в концептуальних магазинах міст Харкова, Запоріжжя та Рівне. Вже сьогодні представники компанії замахуються і на 2014 рік: у планах протягом року знайти мінімум 2 партнерів.

Також франчайзер подбав про своїх франчайзі і ввів нову опцію в умовах співробітництва: регіональним магазинам пропонується безкоштовне обладнання. «Концепт магазинів-мільйонників в основному розробляється за рахунок коштів компанії. А ось регіональні франчайзі не завжди можуть дозволити собі оформлення на вищому рівні. Тому демонтоване устаткування якраз підходить для регіонів. Така допомога сприяє скороченню інвестування в магазин MEXX на 30-40 %», - ділиться керівник програми франчайзингу МЕХХ Дмитро Безсмертний.

Перший український магазин під брендом МЕХХ відкрився у квітні 2003 року. Сьогодні вітчизняна мережа об'єднує 25 власних і 15 франчайзингових точок. Зараз магазини МЕХХ розташовуються переважно на Сході та Півночі країни. Найбільш пріоритетними для подальших відкриттів франчайзер вважає такі міста, як Запоріжжя, Кіровоград, Херсон і Львів. Для того, щоб відкрити магазин під ТМ МЕХХ, необхідно володіти інвестиціями в розмірі від $ 35 тис. і мати в наявності приміщення площею 80-500 м2. Окупність проекту настає за перші 10-24 місяці.