Окошко економить на логістиці

Неділя
14.12.2008
Українська франчайзингова віконна мережа "Окошко" в період кризи намагається допомогти своїм дилерам та франчайзі
 

На сьогоднішній день продумана та втілюється в життя можливість доставки замовлень не на склад партнерів, а безпосередньо до покупця. Такий метод дає можливість розумно економити на логістиці, без негативних наслідків для клієнтів та репутації компанії.

В компанії переконані, що в кризу, коли рівень прибутковості зменшується, необхідно економити, але про економію на рекламі та сервісі варто думати в останню чергу.

В 2003 році компанія розпочала власне виробництво пластикових віконних конструкцій в Дніпропетровську. В 2007 "Окошко" розпочало будувати роздрібну мережу по франчайзинговій схемі. Літом 2007 року в мережі було 11 салонів, в серпні 2008 року - вже 130 салонів. Франчайзингова мережа компанії "Народна мережа вікон "Окошко" працює в 14 областях України, та охоплює більш ніж 50 міст України.

До майбутнього франчайзі ставляться вимоги мати приміщення торговельною площею від 20 кв.м. в густо населених районах та транспортних розв'язках. Необхідний початковий капітал - це вартість франшизи (від 850 до 2000 грн.) та затрати на оформлення приміщення та покупку або оренду обладнання.