30.08.2013

Top Secret: франчайзі за кермом

Redan продовжує скорочення власної мережі, віддаючи частину магазинів в руки партнерів

Стратегію закриття прилавків власних торговельних точок на користь відкриття партнерських власник мережі магазинів одягу Top Secret впровадив ще наприкінці минулого року. У першому півріччі з ринку зникло 12 нерентабельних магазинів власної мережі. Ще 14 перейшло до рук франчайзі. Богуш Крижинські, віце-президент ГК Redan, прогнозує, що до кінця цього року з мережі зникне ще не менше 5 магазинів, і власна мережа магазинів Top Secret налічуватиме близько 20 точок.

Top Secret, дівчина в новій сукні Фото Top Secret

Група Redan управляє більш ніж 500 магазинами, які працюють під торговельними марками Top Secret, Troll та Drywash, а також - дисконтними магазинами TextilMarket.

Зміна стратегії розвитку мережі та зосередження уваги на схемі франчайзингу - це дії, зумовлені необхідністю вирішення фінансових питань компанії. Наприкінці липня ГК Redan досягла домовленостей з фінансовими установами щодо внесення змін в план погашення кредитів. Повну виплату боргу, сумою 61 млн. zł, компанія планує здійснити до кінця 2018 року. "Підвищення виплат припаде на 2015-2018 роки, коли наш фінансовий стан буде набагато кращим", - розповідає Богуш Крижинські, віце-президент ГК Redan.

В Україні ГК Redan також розвиває франчайзингову мережу магазинів Top Secret. На вітчизняному ринку бренд представлений 26 партнерськими та 12 власними торговельними точками. З приходом осені українська мережа поповниться франчайзинговими магазинами в Херсоні, Запоріжжі та Луцьку. Українські точки Top Secret мають рекордні продажі з перших днів після відкриття.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Top Secret: франчайзі за кермом

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1168 коментарів, 280 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank