30.08.2013

Top Secret: франчайзі за кермом

Redan продовжує скорочення власної мережі, віддаючи частину магазинів в руки партнерів

Стратегію закриття прилавків власних торговельних точок на користь відкриття партнерських власник мережі магазинів одягу Top Secret впровадив ще наприкінці минулого року. У першому півріччі з ринку зникло 12 нерентабельних магазинів власної мережі. Ще 14 перейшло до рук франчайзі. Богуш Крижинські, віце-президент ГК Redan, прогнозує, що до кінця цього року з мережі зникне ще не менше 5 магазинів, і власна мережа магазинів Top Secret налічуватиме близько 20 точок.

Top Secret, дівчина в новій сукні Фото Top Secret

Група Redan управляє більш ніж 500 магазинами, які працюють під торговельними марками Top Secret, Troll та Drywash, а також - дисконтними магазинами TextilMarket.

Зміна стратегії розвитку мережі та зосередження уваги на схемі франчайзингу - це дії, зумовлені необхідністю вирішення фінансових питань компанії. Наприкінці липня ГК Redan досягла домовленостей з фінансовими установами щодо внесення змін в план погашення кредитів. Повну виплату боргу, сумою 61 млн. zł, компанія планує здійснити до кінця 2018 року. "Підвищення виплат припаде на 2015-2018 роки, коли наш фінансовий стан буде набагато кращим", - розповідає Богуш Крижинські, віце-президент ГК Redan.

В Україні ГК Redan також розвиває франчайзингову мережу магазинів Top Secret. На вітчизняному ринку бренд представлений 26 партнерськими та 12 власними торговельними точками. З приходом осені українська мережа поповниться франчайзинговими магазинами в Херсоні, Запоріжжі та Луцьку. Українські точки Top Secret мають рекордні продажі з перших днів після відкриття.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank