"Велика Тарілка": франчайзинг зі Львова

Четвер
29.08.2013
Представники торгової марки націлені на активний розвиток партнерської мережі
 

Під торговельною маркою "Велика Тарілка" відкриваються кафе-піцерії, у меню яких представлені різноманітні страви європейської та італійської кухонь, і візитна картка закладів – піци великого розміру "XXL". Перша "Велика Тарілка" відкрилась у 2009 році в місті Львові. Згодом, спираючись на позитивні відгуки відвідувачів, власники реалізували ще один заклад у західній столиці. Сьогодні представники компанії розробили франчайзингову пропозицію кафе-піцерій "Велика Тарілка" і активно шукають партнерів. Невдовзі стартує перший франчайзинговий проект.

Франчайзер "Великої Тарілки" готовий надати всю необхідну підтримку: допомогу у складанні бізнес-документації, при виборі приміщення і розробці його дизайну, а також - навчання персоналу, розробку маркетингової стратегії, підбір обладнання та передачу технології приготування фірмових страв. "Таким чином, франчайзі, відкриваючи свою справу і використовуючи унікальні і перевірені часом методи роботи, вкладає свідомо менші капітали в порівнянні з індивідуальним відкриттям власного підприємства. В результаті це дає реальну можливість отримувати стабільний дохід", - ділиться Юрій Викалюк, власник торговельної марки "Велика Тарілка".

Для того, щоб стати учасником-партнером мережі "Велика Тарілка" необхідно володіти мінімальними інвестиціями в розмірі 150 тис. грн для відкриття фуд-корту і 200 тис. грн - для повноцінного закладу. Також франчайзі має сплачувати паушальний внесок – від 30 тис. грн та щомісячне роялті у розмірі 1 % від загального обороту. Майбутньому партнеру обов’язково необхідно буде знайти приміщення площею не менше 150 м2 та територіальну локацію, розміщену в місцях із значним людським трафіком.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

популярне на форумі

Нова франшиза: Doshi Doshi

Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?

1 коментар
остання 01.08.2023
Формат TAKE AWAY для магазинов суши

Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...

1 коментар
остання 28.05.2021
Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015