27.08.2013

Твой Подарочек йде у роздріб

Дизайнерські майстерні з нанесення і друку різноманітних зображень на сувенірній та подарунковій продукції розвиватимуться по франчайзингу

Компанія "Паперовий змій-опт", якій належить франчайзингова концепція ТМ "Твой подарочек", працює на українському ринку з 2004 року. Будучи одним із найкрупніших постачальників виробничого обладнання для сублімаційного друку (створення малюнка фарбою або чорнилом, коли під впливом високих температур вони переходять з рідкого або твердого стану в газоподібний і глибоко проникають в структуру матеріалу. - авт.), та найбільшого асортименту подарункових та сувенірніх заготовок для сублімаційного и термотрансферного нанесення, на протязі всієї своєї діяльності компанія займалася лише оптовими продажами. Однак, в цьому році вирішила створити мережу дизайнерських майстерень: власних та франчайзингових.

магазин Фото "Твой подарочек"

Асортимент дизайнерських майстерень ТМ "Твой подарочек" представлений більш, ніж 190 найменуваннями продукції.

"Ми стали першою компанією, яка просуває послуги сублімаційного друку через власну роздрібну мережу. Адже інші гравці ринку здійснюють продажі лише через мережу Інтернет або ж реалізовують частину асортименту в різних фото-ательє, - розповідає директор департаменту розвитку ТОВ "Паперовий змій-опт" Костянтин Валерійович Куліда. - Окрім цього, ми володіємо найбільшим асортиментом пропозицій. А це - більш, ніж 190 найменувань продукції, 150 з яких є заготовками під сублімацію. Мова йде про вази, пляшки, термоси, окуляри для сну, футболки, камені, скло, фартухи, галстуки та багато інших товарів. "Твой подарочек" пропонує своїм клієнтам надзвичайно широкий вибір та оперативну роботу. Адже для виготовлення замовлення достатньо всього 15-30 хвилин, тоді як інші компанії витрачають на це 1-2 дні".

Найбільш перспективними для франчайзингових відкриттів компанія вважає міста-мільйонники та курортні зони. При цьому для реалізації проекту підійде ТЦ, ТРЦ або МАФ. "Окупність франчайзингової точки залежить від багатьох факторів, і настає в період від 6 до 12 місяців", - зазначає Костянтин Валерійович Куліда.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank