Перспективні монітори

Понеділок
19.08.2013
“Кількість рекламодавців зростатиме пропорційно до кількості моніторів для відеореклами у транспорті”, - стверджує керівник “Медіа-Світ Україна” Дмитро Іщук
 

Яку частку ринку відеореклами займає на сьогодні відеореклама на моніторах у громадському транспорті? Коли відбулася активізація цього рекламного сегменту?
На даному етапі цей сегмент займає не більше 30% всього ринку Indoor-відеореклами. Однак, протягом останнього року його розвиток почав активно набирати обертів. Справа в тому, що спочатку моніторів було небагато, тому національні рекламодавці вагалися йти на співпрацю. Тепер, коли ми значно розширили свою мережу, і відеореклама на моніторах у громадському транспорті з'явилася в багатьох українських містах, побільшало й рекламодавців. На мою думку, така тенденція продовжуватиметься й надалі.

Які товари та послуги найбільш ефективно промувати через подібні рекламні носії?

Почнемо з того, яка реклама буде неефективною. Безумовно, мова йде про товари класу luxury: дорогі автомобілі, коштовності тощо. Наш носій має постійний контакт з широким колом споживачів, а тому повинен застосовуватися для товарів та послуг низької та середньої цінової категорії: починаючи з фінансових банківських послуг, і закінчуючи промисловими та продуктовими товарами. Також дуже дієвою є реклама про знижки та акції рекламодавців.

Які ваші прогнози щодо подальшого розвитку ринку відеореклами на моніторах у громадському транспорті?

Якщо говорити про розвиток мережі, то я думаю, що до кінця наступного року ми охопимо всі великі міста країни. Якщо ж мова йде про рекламодавців, то ті, з огляду на останні прийняті закони про обмеження зовнішньої реклами та реклами на транспорті, все частіше звертаються до альтернативних видів реклами. А ми в свою чергу пропонуємо їм ефективний носій з доступним бюджетом. Отже, кількість рекламодавців зростатиме пропорційно до кількості моніторів.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності