Понеділок
12.08.2013
"На вітчизняному ринку персоналізованої книги поки що немає конкуренції", - стверджує мастер-франчайзі компанії "Синій Слон" Віктор Шабанов
 

У Чехії персоналізована книга з’явилася ще в 1998 році. Коли, на Вашу думку, дозрів до такої пропозиції й український ринок? Чим це було зумовлено?
На мою думку, український ринок вже давно потребує такого продукту, як персоналізована книга. Це зумовлено низкою факторів. По-перше, в Україні збереглася традиційна пошана до книги, до друкованого слова. З іншого боку тотальний наступ ІТ-технологій зумовив підвищення загальної неграмотності дітей та молоді; значно зменшився інтерес до читання взагалі і до читання книги зокрема. Третім фактором я б назвав суспільну небайдужість до проблем розвитку рідної мови, підвищення якості освіти, самосвідомості. Цей фактор і зумовлює соціальний попит на книгу взагалі. А персоналізовані книги – це саме той інструмент, за допомогою якого можна вирішити ці питання.

Чи існує зараз на вітчизняному ринку персоналізованої книги конкуренція? Як, на Вашу думку, вона розвиватиметься у майбутньому?

На вітчизняному ринку поки що немає конкуренції книгам видавництва "СИНІЙ СЛОН". В сусідній Росії існують аналогічні проекти, але вони навряд чи складуть суттєву конкуренцію нашим книгам: за ціною російські книги в кілька разів дорожчі, вони мають зовсім іншу концепцію ілюстративного матеріалу, видаються лише російською мовою, відсутня мережа розповсюдження (лише за інтернет-замовленнями).

В майбутньому, звичайно, будуть з’являтися аналогічні проекти і в Україні. Я також передбачаю підвищення конкурентного тиску і з боку російських видавництв. Але, на мою думку, в найближчі 3-4 роки в Україні навряд чи з’явиться реальний конкурент "СИНЬОГО СЛОНА" в галузі видавництва персоналізованої книги.

Ваші партнери можуть обирати: співпрацювати з корпоративними клієнтами, відділами освіти чи навчальними закладами. Якими факторами варто керуватись франчайзі, обираючи свою ринкову нішу?

Ви перелічили традиційні ринкові ніші нашої продукції. Звичайно, існує ще кілька ніш, які ми активно використовуємо. Але не слід забувати, що кінцевим споживачем персоналізованої книги виступає, насамперед, дитина. Тому, обираючи ринкову нішу, в якій можна почувати себе комфортно, франчайзі стикається із важливою проблемою: дійти до дитини, долаючи перешкоди дорослого сприйняття. Мій досвід спілкування з багатьма функціонерами, чиновниками, робітниками системи освіти і просто батьками показує, що часто головною перепоною на шляху персоналізованої книги до конкретної дитини є позиція дорослих. Найчастіше, з боку дорослих можна почути: "Ми краще знаємо, що потрібно нашім дітям", або "Дитині це буде не цікаво", "Мені це не подобається" тощо.

Якими якостями, вміннями, навичками повинен бути наділений Ваш франчайзі, щоб досягнути успіху в цьому бізнесі?

Як і в будь-якому бізнесі, це такі якості як ініціативність, наполегливість, віра у продукцію, розуміння місії проекту, впевненість у правильності обраного шляху. Важливими якостями майбутнього франчайзі виступають любов до дітей, розуміння просвітницької складової нашого проекту, креативність. Для успішного просування персоналізованої книги майбутній франчайзі повинен мати також навички спілкування, бажано – досвід в сфері прямих продаж. Найбільша помилка, якої припускаються франчайзі, що збираються працювати у нашому проекті – ставлення до персоналізованої книги як до звичайного товару, до звичайної книги. "СИНІЙ СЛОН" дарує дітям радість і захоплення; батькам – вдячність дітей; суспільству – майбутніх громадян, здатних мислити, навчатись і бути успішними.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

популярне на форумі

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план

Доброго дня!Чудово,що маєте бажання створити власну справу.В клінінговій індустрії питання...

2 коментар
остання 10.10.2020
Открытие СТО. Бизнес-план

Кредитор? Вам потрібна термінова позика чи бізнес-позика? Ти будешвідмовлено в отриманні позики...

3 коментар
остання 20.11.2017
Открытие СТО. Бизнес-план

Раскрутка, PR, брендинг, узнаваемость ТМ - дело маркетологов, а мастер должен заниматься своим...

3 коментар
остання 10.03.2017
BVS-Rabota: працевлаштування по франчайзингу

Вимоги до приміщення для філіала

1 коментар
остання 25.11.2016
LEGO по-франчайзингу

Я хочу получать комментарии по этой теме на e-mail

1 коментар
остання 16.08.2016
Открытие СТО. Бизнес-план

На рахунок зарплата майстру 30% від заказу. Це дуже мало як для майстра. Якщо дійсно хороший...

3 коментар
остання 15.07.2016
Работа за границей - возможность выжить?

Мне интересно, насколько реально перевестись в зарубежное отделение компании, если есть...

2 коментар
остання 21.05.2016
Ринок бутильованої води зростає

Лично я стараюсь употребить дневную норму воды. Чаще всего покупаю уже розлтую в бутыли воду, но...

2 коментар
остання 21.05.2016