12.08.2013

Новий бізнес

"На вітчизняному ринку персоналізованої книги поки що немає конкуренції", - стверджує мастер-франчайзі компанії "Синій Слон" Віктор Шабанов

У Чехії персоналізована книга з’явилася ще в 1998 році. Коли, на Вашу думку, дозрів до такої пропозиції й український ринок? Чим це було зумовлено?
На мою думку, український ринок вже давно потребує такого продукту, як персоналізована книга. Це зумовлено низкою факторів. По-перше, в Україні збереглася традиційна пошана до книги, до друкованого слова. З іншого боку тотальний наступ ІТ-технологій зумовив підвищення загальної неграмотності дітей та молоді; значно зменшився інтерес до читання взагалі і до читання книги зокрема. Третім фактором я б назвав суспільну небайдужість до проблем розвитку рідної мови, підвищення якості освіти, самосвідомості. Цей фактор і зумовлює соціальний попит на книгу взагалі. А персоналізовані книги – це саме той інструмент, за допомогою якого можна вирішити ці питання.

Віктор Шабанов Фото Віктор Шабанов

Віктор Шабанов - мастер-франчайзі компанії "Синій Слон" в Україні.

Чи існує зараз на вітчизняному ринку персоналізованої книги конкуренція? Як, на Вашу думку, вона розвиватиметься у майбутньому?

На вітчизняному ринку поки що немає конкуренції книгам видавництва "СИНІЙ СЛОН". В сусідній Росії існують аналогічні проекти, але вони навряд чи складуть суттєву конкуренцію нашим книгам: за ціною російські книги в кілька разів дорожчі, вони мають зовсім іншу концепцію ілюстративного матеріалу, видаються лише російською мовою, відсутня мережа розповсюдження (лише за інтернет-замовленнями).

В майбутньому, звичайно, будуть з’являтися аналогічні проекти і в Україні. Я також передбачаю підвищення конкурентного тиску і з боку російських видавництв. Але, на мою думку, в найближчі 3-4 роки в Україні навряд чи з’явиться реальний конкурент "СИНЬОГО СЛОНА" в галузі видавництва персоналізованої книги.

Ваші партнери можуть обирати: співпрацювати з корпоративними клієнтами, відділами освіти чи навчальними закладами. Якими факторами варто керуватись франчайзі, обираючи свою ринкову нішу?

Ви перелічили традиційні ринкові ніші нашої продукції. Звичайно, існує ще кілька ніш, які ми активно використовуємо. Але не слід забувати, що кінцевим споживачем персоналізованої книги виступає, насамперед, дитина. Тому, обираючи ринкову нішу, в якій можна почувати себе комфортно, франчайзі стикається із важливою проблемою: дійти до дитини, долаючи перешкоди дорослого сприйняття. Мій досвід спілкування з багатьма функціонерами, чиновниками, робітниками системи освіти і просто батьками показує, що часто головною перепоною на шляху персоналізованої книги до конкретної дитини є позиція дорослих. Найчастіше, з боку дорослих можна почути: "Ми краще знаємо, що потрібно нашім дітям", або "Дитині це буде не цікаво", "Мені це не подобається" тощо.

Якими якостями, вміннями, навичками повинен бути наділений Ваш франчайзі, щоб досягнути успіху в цьому бізнесі?

Як і в будь-якому бізнесі, це такі якості як ініціативність, наполегливість, віра у продукцію, розуміння місії проекту, впевненість у правильності обраного шляху. Важливими якостями майбутнього франчайзі виступають любов до дітей, розуміння просвітницької складової нашого проекту, креативність. Для успішного просування персоналізованої книги майбутній франчайзі повинен мати також навички спілкування, бажано – досвід в сфері прямих продаж. Найбільша помилка, якої припускаються франчайзі, що збираються працювати у нашому проекті – ставлення до персоналізованої книги як до звичайного товару, до звичайної книги. "СИНІЙ СЛОН" дарує дітям радість і захоплення; батькам – вдячність дітей; суспільству – майбутніх громадян, здатних мислити, навчатись і бути успішними.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank