Dessange International почала експансію

Понеділок
12.08.2013
До кінця 2014 року представники міжнародних салонів краси "DESSANGE", "Camille Albane" і "Frederic Moreno" розширять українську мережу до 40 закладів
 

Компанія "СОЛОНЬ", яка протягом 12 років представляє групу Dessange International на теренах України, намітила подальшу стратегію розвитку мережі. Протягом 2013-2014 років франчайзер планує відкрити ще 20 салонів під марками Dessange, Camille Albane, Frederic Moreno. Таким чином, вітчизняна мережа налічуватиме вже 40 салонів.

"Найбільш активний розвиток очікується в Києві та Одесі. До кінця 2014 року ми запланували в Києві відкриття двох салонів краси під маркою Camille Albane, двох салонів Dessange та п’яти Frederic Moreno. В Одесі відкриються салон краси Dessange та п’ять Frederic Moreno, - розповідає Генеральний директор ТОВ "СОЛОНЬ" Катерина Бабічева. - Вибірковими будуть відкриття в Маріуполі – салон Dessange, в Харкові - салон Frederic Moreno, в Дніпропетровську - Camille Albane, у Львові – Dessange та Frederic Moreno".

Сьогодні на території України вже працюють 4 салони Dessange класу "люкс": 2 в Киеві, 1 в Дніпропетровську та 1 в Ялті. У столиці представлений і салон краси бізнес-класу Camille Albane. А мережа демократичних салонів Frederic Moreno налічує вже 10 закладів, які знаходяться в Києві (7), Одесі (1) та Херсоні (2).

Кожен бренд має чітко прописані параметри для відкриття салону. Dessange - це марка класу “люкс" і для того, аби вона успішно функціонувала, місцем її локації варто обрати місто, де проживає понад 1 мільйон жителів (це або столиця, або великі міста). Camille Albane - марка бізнес-класу. Як правило, подібні салони добре відкривати в бізнес-центрах класу "А" чи елітних жилих мікрорайонах. Подібні місця, як правило, є у всіх містах (від 500 тис.населення). Frederic Moreno - це марка демократична. Дані салони вигідно відкривати в новобудовах будь-якого населеного пункту.

"Та варто зазначити, що успішність такого проекту як салон краси залежить не лише від місця локації. Беззаперечними перевагами нашої мережі в цьому випадку є визнання та популярність брендів, своя власна концепція перукарського мистецтва, сформована в кращих французьких традиціях та власна філософія брендів, - стверджує Катерина Бабічева. - Dessange є офіційним стилістом таких знакових подій у світі кінематографу, як Канський кінофестиваль, фестиваль американського кіно в Довілі, Марокканського кінофестивалю, кінопремії Сезар. Стилісти Dessange свого часу створювали образи Бріджит Бордо, Одри Хепберн, Грейс Келі, Жюльєт Бінош, Камерон Діаз, Патрісії Каас, Анджеліни Джолі і ще десяткам зірок кіно і шоу-бізнесу першої величини, постійно обслуговують дома моди Chanel та Dior".

Сьогодні DESSANGE INTERNATIONAL GROUP представлена в понад 2000 салонів у 50 країнах світу, у тому числі у Франції, Італії, Люксембурзі, Ізраїлі, США, Марокко, Австралії, Алжирі, Бахрейні, Бельгії, Гонконзі, Індії, Мексиці, Японії, Катарі, Італії, Швейцарії, ОАЕ, Іспанії, Росії та Україні.

"Щороку провідні спеціалісти групи DESSANGE INTERNATIONAL GROUP презентують і популяризують нові колекції образів, визначаючи напрямок розвитку світової hair-моди. Оволодіння ексклюзивними техніками бренду відбувається в семи престижних школах перукарського мистецтва в Парижі, Брюсселі, Мілані, Мадриді, Вашингтоні, Токіо і Києві, де спеціалісти салонів мають змогу постійно підвищувати рівень своєї кваліфікації, - розповідає Катерина Бабічева. - Також ми, як власники франшизи, надаємо постійну підтримку своїм партнерам, допомагаємо їм чітко дотримуватися умов франчайзингу, знайомимо з найбільш ефективними системами ведення бізнесу і управлінськими ноу-хау, які переймаємо у провідних французьких партнерів".