05.08.2013

Cipo&Baxx виходить з кутка

Європейський бренд, який шукає франчайзі в Україні, змінює стратегію розвитку мережі

Починати з "корнера", а якщо бренд "піде" - відкривати магазини, - такою є стратегія компанії Yilba Tekstil, яка розвиває франчайзингову мережу Cipo&Baxx. Останнім часом багато фірмових магазинів повномасштабного формату відкрилося у польських містах. "Ми постійно шукаємо нових партнерів, які розвиватимуть торговельну марку Cipo&Baxx в інших містах, - роповідає Агнєшка Целік, керівник компанії Yilba Tekstil. - Також поступово ми плануємо переформатовувати вже існуючі "корнери" у повномасштабні магазини".

Cipo&Baxx, магазин одягу, яскравий одяг Фото Cipo&Baxx

В магазинах ТМ Cipo&Baxx можна знайти екстравагантні сорочки, джинси, куртки, взуття та аксесуари.

Одним з пріоритетів розвитку мережі Cipo&Baxx є вихід на ринок України. Для відкриття магазину торговельної марки в нашій державі необхідне приміщення загальною площею від 50 м2. Обсяг інвестицій залежить від розміру приміщення та визначається індивідуально. Ліцензійні збори та комісія з обороту не стягується.

Історія європейського бренду Cipo&Baxx розпочалася в 1996 році. На сьогодні магазини мережі яскравого одягу представлені у всіх країнах Європи, а також - у США та в Австралії. У Центральній та Східній Європі торговельна марка розвиває виключно партнерську мережу. Так, на території сусідньої Польщі, працює вже 42 франчайзингові точки.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Cipo&Baxx виходить з кутка

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank