Понеділок
05.08.2013
Європейський бренд, який шукає франчайзі в Україні, змінює стратегію розвитку мережі
 

Починати з "корнера", а якщо бренд "піде" - відкривати магазини, - такою є стратегія компанії Yilba Tekstil, яка розвиває франчайзингову мережу Cipo&Baxx. Останнім часом багато фірмових магазинів повномасштабного формату відкрилося у польських містах. "Ми постійно шукаємо нових партнерів, які розвиватимуть торговельну марку Cipo&Baxx в інших містах, - роповідає Агнєшка Целік, керівник компанії Yilba Tekstil. - Також поступово ми плануємо переформатовувати вже існуючі "корнери" у повномасштабні магазини".

Одним з пріоритетів розвитку мережі Cipo&Baxx є вихід на ринок України. Для відкриття магазину торговельної марки в нашій державі необхідне приміщення загальною площею від 50 м2. Обсяг інвестицій залежить від розміру приміщення та визначається індивідуально. Ліцензійні збори та комісія з обороту не стягується.

Історія європейського бренду Cipo&Baxx розпочалася в 1996 році. На сьогодні магазини мережі яскравого одягу представлені у всіх країнах Європи, а також - у США та в Австралії. У Центральній та Східній Європі торговельна марка розвиває виключно партнерську мережу. Так, на території сусідньої Польщі, працює вже 42 франчайзингові точки.