31.07.2013

Slanovskiy одягне москвичок

Франчайзингові салони весільних суконь українського виробника з’явилися в російській столиці

Концепція магазинів весільних суконь ТМ Slanovskiy вийшла на ринок Москви. Урочисте відкриття першого салону відбулося 19 липня. Двері другого відчиняться вже за кілька днів - 3 серпня. "Зазвичай ми керуємось принципом "одне місто - один салон". Проте російська столиця - досить велике місто, а тому там працюватимуть два франчайзі, - розповідає генеральний директор мережі Slanovskiy Олександр Яновський. - З перших днів функціонування московського салону ми спостерігаємо хороший рівень продажів. Наш бренд має високу конкурентну спроможність на цьому ринку. А тому ми впевнені в успішному бізнесі нових партнерів".

Slanovskiy, салон весільних суконь Фото Slanovskiy

Торговий дім Slanovskiy пропонує весільні сукні, весільні аксесуари, вечірні сукні та випускні.

В українській мережі також очікується поповнення. В цьому році компанія запланувала відкриття салону в Запоріжжі. "Близько двох місяців ми вели переговори з новим партнером, здійснили комплексний аналіз місцевого ринку. Відкриття заплановане на початок нового сезону", - зазначає Олександр Яновський.

Ще одна знакова для компанії подія відбудеться першого жовтня в Одесі. Виробник організовує закритий показ, на якому представить 4 нових колекції 2014 року. В заході візьмуть участь партнери компанії з різних країн світу.

Для того, щоб відкрити салон весільних суконь під ТМ Slanovskiy, необхідно володіти інвестиціями в розмірі від $ 40 тис. Франчайзер допускає відкриття магазину в торговельному центрі або окремому приміщенні, площею не менше 65 м2. Як показав досвід, бізнес окупається за термін до 1 року.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank