Українське майбутнє JYSK

Понеділок
22.07.2013
Компанія має намір зайнятися відкриттями нових магазинів товарів для дому.
 

Сьогодні JYSK Nordic планує розширити власну мережу до 20 точок до 2014 року. У цьому році компанія відкрила 5 нових JYSK і у вересні має намір представити ще 2 магазини. Вони будуть знаходитися в торгових центрах «Аркадія» (Київ) і «Амстор» (Макіївка). Але на цьому плани торгової марки не закінчуються: до 2013 року з'являться ще 3 магазини JYSK.

Мережа магазинів товарів для дому під ТМ JYSK охоплює нині 2 тисяч роздрібних точок в 34 країнах світу. На українському ринку бренд з'явився в 2004 році. Тепер на території України функціонують лише власні магазини. Усіх їх компанія вирішила викупити у свого франчайзі. «Можемо зазначити, що надалі в Україні JYSK Nordic не планує застосовувати франчайзингову схему роботи, - стверджує виконавчий директор «ЮСК-Україна» Євген Іваниця. - Але, взагалі, франчайзинг використовується в деяких країнах. Наприклад, в Гренландії, на Фарерських островах і т.п.».


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності